Skip to main content

Vanaf 01-02-2024 (verhuisdatum) geen aansluiting tot 01-03-2024 ivm een glasvezel breuk nieuwe woning. Ik wil mijn abonnementsgeld (Internet en TV) retour E39.99 en heb vanwege werk extra internet kosten E105,20 (Simyo overgemaakt naar KPN BV) moeten maken ivm mijn hotspot welke ik noodgedwongen moest inzetten. Inmiddels werkt alles weer maar hoe declareer ik deze kosten bij KPN?

Hier kunt u compensatie aanvragen. Door u gemaakte kosten worden echter niet vergoed.


Bedankt voor je reactie Je kan hier maar een vergoeding aanvragen van max 3 dagen? ik heb de dienst een maand niet kunnen gebruiken?  Hoe declareer ik al deze dagen?


Hi @Kloosterpad,

Er zijn 2 verschillende soorten storingen met ook verschillende manieren om een vergoeding aan te vragen. 

Als je geen verbinding had vanwege een ‘algemene storing’ waardoor meerdere mensen in je regio zonder diensten zaten, dan kan je via de ‘Vergoeding bij een netwerkstoring' pagina die Joep deelde een terugbetaling aanvragen.

Bent je echter enige die geen verbinding heeft gehad doordat er specifiek iets mis is gegaan op alleen jouw adres, dan werkt deze link niet. Dan kan je contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402 en de situatie uitleggen, zodat ze vanuit daar de vergoeding voor de abonnementskosten door kunnen voeren!