Skip to main content

Hallo ook een vraag: mijn D+ liep tot de 25e ik heb begin deze maand D+ via KPN klaargezezet maar nog niet geactiveerd dat moet toch op enig moment. Deze vandaag de 26e dus wel geactiveerd.

Nu blijkt dus dat de gratis periode gelijk al is ingegaan begin deze maand terwijl ik nog betaald aan D+ direct. Bijna een maand dubbel gelopen. Kan dit misschien rechtgezet worden?

 

Mijn account handle en nummer staat in mijn profiel

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @admin, zorg dan ook dat mijn vraag wordt beantwoord!

 

Kan je KPN überhaupt nog gewoon mailen? Ik word werkelijk helemaal naar van jullie support pagina.


Kan iemand misschien helpen?


Hoi @xs4allklant, dit is een forum waar we topics op volgorde van binnenkomst oppakken. Het is geen chat waar je direct een reactie krijgt, het kan een paar dagen duren voordat we reageren.

Als je een extra bij ons aanzet, zoals bijvoorbeeld Disney+, gaat dat altijd direct in. Bij uitzetten gaat het ook direct. Als je zelf al een abonnement hebt bij Disney+ kan je zo'n aanbieding niet gebruiken op hetzelfde account. Dat is niet iets waar wij invloed op hebben, daardoor kunnen we hier niets aan veranderen.

 

Kan je KPN überhaupt nog gewoon mailen? Ik word werkelijk helemaal naar van jullie support pagina.

Mailen kan inderdaad niet, maar we zijn wel telefonisch bereikbaar op 0800-0402.


Hier heb ik vrij weinig aan

Je moet dus PRECIES op het juiste moment Disney+ aanzetten.


Je moet dus precies op het juiste moment Disney+ aanzetten.

Als je doodsbenauwd bent het ook maar één dag te missen wel….

Anders zet je het gewoon aan daags na het aflopen van je losse abonnement.


Het hoeft niet op de dag zelf inderdaad, het kan ook wat later. Dat is een keuze die jij alleen zelf kunt maken, wij kunnen dat niet voor jou doen.


Reageer