Skip to main content

Goedemiddag, 

Vorige maand de nieuwe Samsung S22 plus gekocht, hierbij was de actie €100,- cashback. 

Deze meteen aangevraagd via de website. 

Nu was mijn vraag; wanneer krijg ik deze op mijn rekening gestort, ik heb tot op heden nog niks gehoord. 

 

Ik hoor graag van u. 

 

Mvg. 

Hallo @Rosanna Slijkhuis 

Was deze promotie van Samsung en heb je het via onderstaande link aangevraagd?

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=U8DBE98D9P932

In de bijzondere voorwaarden staat het volgende:

Samsung streeft ernaar het retourbedrag binnen 9 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie over te maken naar het opgegeven rekeningnummer.

Je vindt helemaal onder op die pagina een link voor contact met Samsung via Whatsapp


Dit soort cashback acties gaan via de producent, in dit geval dus Samsung, en niet via KPN. Je hebt die cashback dan ook via de Samsung web site aangevraagd, ga ik maar van uit? Op die web site (of in de bevestigingsmail) moet dan ook staan wanneer de bedrag overgemaakt wordt. Meestal gaan hier wel een aantal weken overheen. Als ik effe op hun web site na de algemene voorwaardes van dit soort acties kijk dan hebben ze het over ‘binnen de 16 weken'. Zo lang zou het normaal gesproken niet gaan duren, maar ja, het mag dus wel.

 

 


Hoi, 

Ik heb het inderdaad aangevraagd via de link die u zojuist stuurde. 

Ik wist niet dat ik dan op Samsung moest kijken in plaats van KPN, excuus. 

 

Ik heb geloof ik nooit een mailtje gehad, alleen toen op de website na aanvraag dat het goed is aangevraagd. Verder geen idee, hoe kan ik dat uitzoeken/te weten te komen?


Hoi @Rosanna Slijkhuis , ik had dit net nog toegevoegd aan mijn eerdere reactie:

“Je vindt helemaal onder op die pagina een link voor contact met Samsung via Whatsapp”


Ik heb inderdaad nu contact via WhatsApp, vriendelijk bedankt.