Skip to main content

Momenteel heb ik  Internet, TV en Unlimited data.

Netflix is gekoppeld dus daardoor gaat er al € 5,- entertainmentkorting van de totale kosten af.

Nu zie ik op de website via https://www.kpn.com/spotify.htm het volgende staan: “Met Spotify bij KPN krijg je bovendien 12,50 korting op je abonnement als je Internet, TV, Unlimited data* en Spotify combineert.”

Ik ga ze alle 4 combineren dus dat is toch een aparte korting dan entertainmentkorting?

Vanwaar deze vraag: Ik zie hier en daar mensen klagen op de forum over eenmalig € 5,- entertainmentkorting bij een combi van Netflix en Spotify terwijl ze een Internet, TV en KPN mobiel hebben. Dan lijkt de tekst via de link toch niet te kloppen.

Als u die 4 samen combineert krijgt u 5 euro entertainmentkorting op uw thuis abonnement en 7,50 euro korting op uw mobiele abonnement. Samen maakt dat 12,50.


Beste IK_Hussel,

Bedankt voor je antwoord. Het lijkt mij echter misleidende reclame voor de Reclame Code Commissie.

Want, vanwaar deze tekst op de Spotify KPN pagina vermelden als je sowieso al € 7,50 korting op Unlimited data krijgt met of zonder Spotify.

BeSpot(ify)elijke reclame alsof men zelf niet kan rekenen. Laat dan die € 7,50 dan weg en promoot alleen € 5,- entertainmentkorting. Nu word je op het verkeerde been gezet. 

Net als de entertainmentadvertentie dat je € 5,- korting krijgt, kies maar wat uit, zonder te zeggen dat het maar op 1 product werkt. Dat zien de mensen pas op hun factuur of op de gemailde bevestiging die ze 9 van de 10 keer toch niet openen.

Je trapt erin, betaald 1 keer te veel, KPN casht en jij crasht!

Misschien tijd voor een collectieve claimactie.