Skip to main content

Hallo,

Op 12 februari heb ik "KPN TV+ alleen streamen incl. 1 KPN TV+ Box" besteld.

Maar tot op vandaag heb ik niks ontvangen en op mijnKPN omgeving zegt dat ik een niet afgehandeld bestelling heb.

Hiervoor heb ik op 27 februari een keer gebeld, maar blijkt dat het iets niet goed is gegaan met dat bestelling en zij zullen het oplossen.

Vandaag is 2 maart en ik heb mijn bestelling nog niet en ook niets over gehoord.

Mag ik mijn bestelling nog ontvangen, of zou ik het beter vergeten en voor een alternatief gaan zoeken?

Bedankt, Ali

 

 

Hallo,

 

Op 12 februari heb ik "KPN TV+ alleen streamen incl. 1 KPN TV+ Box" besteld.

Maar tot op vandaag heb ik niks ontvangen en op mijnKPN omgeving zegt dat ik een niet afgehandeld bestelling heb.

Hiervoor heb ik op 27 februari een keer gebeld, maar blijkt dat het iets niet goed is gegaan met dat bestelling en zij zullen het oplossen.

Vandaag is 2 maart en ik heb mijn bestelling nog niet en ook niets over gehoord.

Mag ik mijn bestelling nog ontvangen, of zou ik het beter vergeten en voor een alternatief gaan zoeken?

Bedankt, Ali

 

Admin: berichten samengevoegd. Het is niet nodig om over hetzelfde onderwerp een dubbel topic aan te maken


Hi @Saviz en welkom op het forum. Logisch dat je benieuwd bent waar je bestelling blijft en gek dat deze niet goed door loopt. 😕

Het handigste is om hiervoor met ons te bellen via 0800-0402 (gratis) doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Mijn collega's kunnen de order dan snel met je doornemen en zo heb je ook sneller terugkoppeling. 

Mocht bellen niet lukken of handig zijn, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit! 


Hallo @Sanne_M,

Ik heb wel een keer gebeld en toen waren jou collega's langs mee bezig. Het heeft niet geholpen en uiteindelijk zou ik teruggebeld worden.

Maar nu is 10 dagen voorbij en heb ik nog niks gehoord, daarom via deze weg geprobeerd.

Ik heb mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld en hoop dat dit zou werken.

Ik hoor het graag van jou.

Bedankt, Ali


Bedankt! Ik heb gekeken en ik zie dat je contact hebt gehad en dat er op 20 februari navraag is gedaan voor de bestelling die nog open stond, maar de bestelling lijkt eruit gehaald te zijn.

Voor zover ik kan zien staat er dus niks meer open, dus ik ben benieuwd. Als je in je MijnKPN de Streaming Only opnieuw aanvraagt, lukt dat dan? 


@Sanne_M bedankt voor je reactie,

Onderstaande foto heb ik zojuist gemaakt van mijn kpn.

Het zegt nog dat ik een lopende bestelling heb, het is niet gelukt dus.

 

Groet, Ali


Erg apart, en dank voor het testen @Saviz! Voor zover ik zie staan er geen bestellingen open, dus ik ben benieuwd waar deze melding vandaan komt.

Zou je met ons willen bellen via 0800-0402? Doordeweeks kan dit tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan mijn collega de bestelling voor je invoeren en hopelijk gaat dit dan wel goed. Laat je weten of het gelukt is?