Skip to main content

Per 1 augustus jongstleden met 1 jaar verlengd naar aanleiding van telefonisch aanbod: eerste 12 maanden korting. Vorig KPN contract liep nog maar jullie hebben het nieuwe jaarcontract direct gestart. Afijn, de nieuwe korting - op basis waarvan ik het nieuwe contract heb geaccepteerd - is na maarliefst 1 maand gestopt.  En ik betaal nu dus de volle mep; jaarcontract speciale trouwe klant editie?

Klantnummer aan profiel toegevoegd.


Een bestaande klant krijgt zelden (tot nooit) 12 maanden korting. Heb je een bevestiging van dit voorstel op schrift of via mail? Anders geef ik je weinig kans.


Een bestaande klant krijgt zelden (tot nooit) 12 maanden korting. Heb je een bevestiging van dit voorstel op schrift of via mail? Anders geef ik je weinig kans.

Jawel hoor, kreeg vandaag de kaart binnen met die mededeling…gevalletje zelden dus ;)
 

 


Zwart op wit.


Hi @iokpn! Ik heb het uitgezocht en daarbij het volgende gevonden. Op het moment van je verlenging was de korting nog actief. Daarom is de nieuwe korting niet toegepast. Deze fout is na een paar dagen gezien. Op 4 september hebben we de korting opnieuw in het systeem gezet. Die blijft vanaf 4 september een jaar actief. 


Bijna goed. De eerste factuur (over augustus) van het nieuwe contract met bijbehorende korting was wel correct. Het gaat mis bij de tweede factuur (over september) waar geen enkele korting meer toegepast is. Komende factuur (oktober) verwacht ik dus een creditnota: maandtarief KPN Internet 100 Mbit/s - 2 x maandkorting. Is “het systeem” het met me eens?


@iokpn de oude korting heeft gelopen tot en met 31 augustus. 4 september is de nieuwe korting ingegaan. Op de volgende factuur staat de korting dus vanaf 4 september. 


Update: opnieuw een foute factuur.

De maandkorting is 10,- in waarde afgenomen ten opzichte van het contract. Inflatie-correctie lol ?

De nieuwe factuur valt hierdoor 20,- te hoog uit.

En KPN houdt zich inmiddels 2 maanden niet aan de overeenkomst.


@iokpn klopt het dat je dit vergelijkt met de bevestiging van 19 juli van dit jaar? Daarop staat namelijk nog de oude korting. De huidige factuur klopt. 


Een factuur die niet strookt met het contract klopt namelijk niet @Bram_


Reageer