Skip to main content

Ik heb een rekening van 134,98 betaald op 4 oktober van  maar kan hier niks over terug vinden in mijn kpn  nu willeen ze nogmaals geld voor oktober maar ik wil eerst mijn 134,98 terug of uitleg hierover

Hoi, wat vervelend.

Maar ik vrees dat je in phishing bent gestonken.

Is 134,98 normaal het factuurbedrag voor je abonnement? En kwam de aankondiging op de normale datum waarop je deze altijd kreeg. Wat was de afzender van deze email? Dat zou noreply@kpn.com moeten zijn. Het rekeningnummer van kpn bevat INGB. (ING bank)

Verder: heb je deze handmatig betaalt (moeten betalen). KPN haalt het per automatische incasso van je iban.

Verder staan de officiële facturen altijd in je MijnKPN. De valse natuurlijk niet.


het rekeningnummer waar het naar toe gegaan is ook ingb en er staat een logo van kpn op mijn bankoverzicht dus geen phishing

 


Nl41 INGB 0000 4675 98

kpn bv

 


op 4 oktober om 08:51 uur via ideal 

 


Nl41 INGB 0000 4675 98

kpn bv

 

 

Hmm, dat klopt allemaal voor de vaste diensten.

Vreemd dat het niet in je MijnKPN staat. Was het niet de factuur van september die je op 4 oktober per iDeal hebt betaald? Want kpn doet het alleen via iDeal als de automatische afschrijving niet gelukt is (na 2 x een poging). 

Snelst is denk ik even bellen met kpn (gratis nummer 0800-0402 ) en vragen naar afdeling collections. Deze is bereikbaar maandag - vrijdag tijdens kantooruren.