Skip to main content

Ik heb een tijdje geleden een abonnement afgesloten voor internet + digitenne + vaste telefoon (op mijn adres is vanwege d etrage internetverbinding geen iTV mogelijk). De digitenne in dat pakket zou 5 euro kosten, maar staat nog steeds voor 18 euro op de rekening. Nu wordt dat iedere maand netjes na contact met de klantenservice gecorrigeerd, maar het blijft vervelend dat dat op deze manier gaat?

 

iemand ervaring hiermee en tips voor hoe dit wel structureel kan worden opgelost?

Digitenne is alleen in combinatie met iTV € 5. 

ITV kost overigens € 10 euro. Met een digitenne erbij à € 5 kom je dan op € 15 voor 1 itv ontvanger + 1 digitenne ontvanger. 

Heb je digitenne zonder iTV dan kost het inderdaad helaas € 18 en is het een apart abonnement. 

Ik vind het wel apart dat je maandelijks € 13 gecrediteerd krijgt. Waarbij je dan wel moet bellen. 

( mogelijk dat digitenne wel mogelijk is voor die prijs bij dsl onder 12 Mbps. Het is mij echter niet bekend)


Hi @Jojo050 en welkom op ons forum!

Zou je je forumprofiel zoveel mogelijk aan willen vullen en mij een seintje geven? Ik ben erg benieuwd naar de situatie en de vergoeding die je elke maand krijgt.

 

Ik vind het wel apart dat je maandelijks € 13 gecrediteerd krijgt. Waarbij je dan wel moet bellen. 

 

Die kan ik inderdaad ook niet plaatsen.