Skip to main content

Al jaren geen vaste telefoon meer. ook duidelijk gemaakt en dat opgezegd. Wil dat u de 2 euro van 2 jaar in mindering brengt op de factuur.

Hallo @knobbout ,

Dat gaat niet. Je kunt niet een onderdeel van jouw abonnement met terugwerkende kracht opzeggen. Ook niet als je er geen gebruik van hebt gemaakt. KPN heeft in die twee jaar er wel voor gezorgd dat jij op dat nummer bereikbaar was. 
 

Ik ga er vanuit dat je de opzegging per heden goed via MijnKPN of via 0800-0402 hebt geregeld. 


KPN heeft afgelopen tijd bij bepaalde abo's een splitsing toegepast, waardoor er nu €2 los op de factuur staat en op een ander deel van het abo weer in mindering is gebracht, dus per saldo blijft het bedrag onder de streep gelijk @knobbout , of is dat bij jou niet zo?

CC @Noordzee 


Klopt @JanD ,

Dat is het geval bij een aantal oude alles-in-één-abonnementen.
 

Bij de latere (o.a. Hussel en Combivoordeel-abonnementen) stond Vast Bellen altijd al apart. Zo ook bij mij op de maandelijkse factuur. Ook voor Hussel moest men bij een deel van de abonnementen al extra betalen voor vastrecht Vast Bellen. Eerst was het één euro, later werd het twee euro. 


Welkom op de community @knobbout, zoals Jan en Noordzee al aangeven wordt de telefonie bij een aantal abonnementen tegenwoordig apart weergegeven. Voorheen was het onderdeel van het totale bedrag. Je kunt het opzeggen zoals hierboven al genoemd:

Ik ga er vanuit dat je de opzegging per heden goed via MijnKPN of via 0800-0402 hebt geregeld. 

Dat zal vanaf de datum zijn dat je het opzegt, het kan niet met terugwerkende kracht.


Reageer