Skip to main content

het volgende ik heb bij de laatste betaling 2 notas gekregen een van 60.42 wat ik normaal betaal en een van 57.48 dus ik denk dat ik voor bijna 3 euro in de maand genaaid word door jullie

en dat we jullie niet kunnen mailen ik denk dat jullie wat verbergen voor de klanten dat het niet eerlijk gaat anders hoeven jullie niet zo geheimzinnig te doen ik hoop op een uitleg hoe dit kan sant het vertrouwen is nu toch een beetje weg

Ik ga hier niet over, maar wat een respectloos en onvriendelijk bericht zeg.

uit de algemene voorwaarden:

Het KPN Forum kun je gebruiken voor een vriendelijke discussie en voor het uitwisselen van informatie en adviezen over onze producten en diensten. Ook andere zaken die met internet of entertainment te maken hebben kun je hier plaatsen. Om deze online ontmoetingsplek voor iedereen prettig en laagdrempelig te houden hebben we een aantal gebruikersvoorwaarden opgesteld.


Punten en komma's  heeft @Leo Vogels waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord, het is wel een hele lange, bijna onleesbare, zin geworden.

Als je die 2 facturen naast elkaar legt kun je precies zien waar het verschil vandaan komt @Leo Vogels 


Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van beide facturen? 


Dat is een binnenkomer, als eerste bericht op ons forum: welkom, @Leo Vogels!

We hebben liever dat je met ons belt of in één van onze winkels langs komt, @Leo Vogels: dan hebben we persoonlijk en direct contact om zaken opgehelderd te krijgen (in plaats van over en weer te mailen).
Verbergen, geheimzinnig doen of voor bijna €3,- per maand iemand een oor aannaaien (dan bedoelde jij toch?), daar schiet niemand iets mee op. Wij in ieder geval niet. 

Laten we in ieder geval samen kijken naar de ontvangen facturen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. De gegevens die je invult in het vakje waar “Privé” achter staat, zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!



 

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van beide facturen? 

dit zijn de twee


*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Maar wat zijn de detail van die facturen? Nu zien we alleen een eindbedrag. Dan is het lastig om te zien waar het verschil vandaan komt. 


Punten en komma's  heeft @Leo Vogels waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord, het is wel een hele lange, bijna onleesbare, zin geworden.

Als je die 2 facturen naast elkaar legt kun je precies zien waar het verschil vandaan komt @Leo Vogels 

je hebt ook niet voor niks 4 ogen.!word toch moelijk het lezen

 

Uw abonnement kost (nu nog) 55,42 per maand voor Internet en TV Basis + 5 euro voor iets anders (dat kunt u zelf het beste op de factuur checken) = 60,42.

Vanaf 1 juli wordt die 55,42 verhoogd naar  57,58 per maand dus dan betaalt u vanaf dan 57.58+5=62.58 per maand.

 

 


Ha @iv89, je kunt ons bereiken via Facebook, Twitter (dat kan ook via privéberichten), telefonisch, de chat (dat is ook één op één) en via het forum. Via de mail kan je ons al een aantal jaren niet meer bereiken. Niet alleen omdat er zo veel andere opties zijn, maar ook omdat het voor KPN inderdaad niet de meest efficiënte manier is. Als je via het forum, chat of sociale media communiceert met ons, heb je zaken ook zwart op wit staan. Daarnaast is het voordeel van de chat dat je niet lang hoeft te wachten op een respons en het voordeel van het forum dat er ook veel vragen zijn die wél door onze community opgelost kunnen worden en het blijft altijd inzichtelijk. Je hoeft dus in sommige gevallen niet eens je vraag te stellen, omdat deze op het forum al gesteld is door een andere gebruiker. 

ok leg me dan eens uit waarom ik 2 notas  krijg en de duurste moet betalen

 

Admin: afbeeldingen verwijderd en bericht naar lopend topic verplaast


Hallo @Leo Vogels die 1e afbeelding is (een onderdeel van) een nota en die 2e is geen nota maar een aankondiging van een prijsaanpassing.

 


ok leg me dan eens uit waarom ik 2 notas  krijg en de duurste moet betalen

en bent u er al uit wat u gaat antwoorden hou het komt met deze notas

 

Admin: afbeeldingen verwijderd en bericht naar lopend topic verplaast

Dat is een binnenkomer, als eerste bericht op ons forum: welkom, @Leo Vogels!

We hebben liever dat je met ons belt of in één van onze winkels langs komt, @Leo Vogels: dan hebben we persoonlijk en direct contact om zaken opgehelderd te krijgen (in plaats van over en weer te mailen).
Verbergen, geheimzinnig doen of voor bijna €3,- per maand iemand een oor aannaaien (dan bedoelde jij toch?), daar schiet niemand iets mee op. Wij in ieder geval niet. 

Laten we in ieder geval samen kijken naar de ontvangen facturen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. De gegevens die je invult in het vakje waar “Privé” achter staat, zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

 


Is je vraag inmiddels beantwoord, @Leo Vogels?