Skip to main content

Ik heb in een dronken bui my bad 2 rekeningen van KPN terug geboekt  en heb meteen toen ik dat hoorde gebeld en gevraagd of ik dat in januari kon betalen ja hoor geen probleem nu is het is dat kan niet WAo

 

NT het systeem dat hoor ik vaak daar die accepteert dat niet blablabla

 

 

 

Bij Telfort nooit problemen nu constant en word ook onbeschoft behandeld


Hoi, wat vervelend.

Bel op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 naar kpn 0800 0402 (gratis nr) en vraag naar de afdeling Collections. Die kunnen je verder helpen.


Ik blijf maar bellen wat ik zeg is flauwekul en als ik wat zeg zeggen zei ja maar het systeem en iemand zei zelfs de computer heeft covid


En toen ik zei geef die computer dan een spuitje was ik onbeschoft en werd er opgehangen 


Ik word opgehangen door KPN zat tot volle tevredenheid bij Telfort sinds I bij KPN zit niks anders dan problemen zelf opgelicht al ik vraag om transcripty of wat dan ook geven ze niet thuis al hun een fout maken is het mijn fout als ik een fout maak is het twee maal betalen leuk hoor KPN 

*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


Mijn abonnement ging over van Telfort naar kpn en toen begon het nee nee maakt u zit niet druk alles blijf het zelfde  en ik zie dat u abonnement is verlopen we hebben een mooie aanbieding voor u voel je hem aankomen?ik vroeg nog hou ik mijn beltegoed ja hoor alles is het zelfde ik heb een mooie rederijen telefoon voor u ik dacht goed voor het milieu maar niks minder waar alles kwijt en telefoon werkt niet maar ik betaal weldank u en ik krijg ook nog eens mailtjes vertel u vrienden ga naar kpn  .wij naaien u naai u vrienden ook

 

Admin: bericht verplaatst naar eigen topic


Maar wat is er nou aan de hand?