Skip to main content

Hoihoi,

Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend die ook een KPN abonnement heeft (tv+internet). Nu hebben wij mijn abonnement opgezegd en aan de telefoon kreeg ik te horen dat mijn abonnement wordt opgezegd op de datum dat ik ingeschreven sta bij mijn vriend. Nadat ik natuurlijk het formulier etc. heb ingevuld.

Nu krijg ik alleen een factuur voor de volgende maand binnen en is mijn einddatum ook in maart geplaatst. Terwijl ik vanaf februari sta ingeschreven in de andere gemeente.

Dit komt dus niet overeen met wat mij is verteld door de klantenservice.

Ik denk dat het moment van stoppen van het abonnement en het maken van de faktuur elkaar gekruist hebben. De volgende maand wordt dat dan rechtgetrokken. we zien dat vaker. ik neem aan dat je per mail een bevestiging hebt ontvangen van de eindatum.


Ik heb ook een mail gekregen, waarin de einddatum ook op maart staat


Hi @Kveltmaat en welkom op het forum! 

Als je een opzegging hebt doorgegeven dan ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Als je die binnen hebt gehad en de datum daarop klopt, dan wordt het abonnement opgezegd. Je ontvangt dan ook nog een mail waarin bevestigd wordt dat het abonnement op die datum is opgezegd, als de opzegdatum al geweest is. 🙂 Op de slotfactuur krijg je de teveel betaalde kosten dan weer terug.

Mocht je geen van die mails hebben ontvangen, dan kun je het beste weer met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Vraag naar de afdeling opzeggingen en leg de situatie bij hen uit. Zij kunnen abonnementen stopzetten, dus zij kunnen dit dan verder met je oppakken. Hopelijk is het dan snel geregeld!