Skip to main content

Beste,

 

ik ontvang maandelijks 2 verschillende facturen. 1 factuur (KPN mobiel) met een ander klantnummer, kan ik met geen mogelijkheid inzien.

 

Ik heb het idee dat ik maandleijks daardoor teveel betaal.

Hallo @RvdKooi 

 

Als je inlogt in MijnKPN dan kan je dat mobiele nummer toevoegen onder Producten.

 

Daarna zou je ook die facturen moeten kunnen inzien.


Hoi @RvdKooi . Welkom op het forum.

Wat voor diensten neem je allemaal af? En komt dat overeen met de maandelijkse kosten? Als dat niet zo is, kijk ik graag met je mee.

Dan heb ik je gegevens nodig. Zou je dan je profiel kunnen invullen en mij daarna hier een seintje geven?


Beste, Mijn profiel heb ik zover aangevuld.

 

Factuur met abonnement nummer 4201542916 is mij duidelijk.

Factuur met abonnement nummer 40106052960 kan ik nergens terugvinden. Bedrag wordt wel gewoon afgeschreven, terwijl ik deze niet gebruik.

Sinds overgang van XS4ALL naar KPN….


Dat andere klantnummer is van mobiel internet extra.  Voor de overgang stond dit samen met jouw vaste diensten op één factuur.  Na de overgang zijn dit twee losse facturen geworden. 


Hai 

Dank voor het antwoord. Ik wil alleen dit abonnement niet en maak er ook geen gebruik van....


Oh, het maakt als jaren deel uit van je abonnement als ik dat zo bekijk.

Je kunt het opzeggen. Hiervoor zou ik even bellen met de xs4all helpdesk. Die kunnen dit vast voor jou stopzetten.

 

Klantenservice

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.