Skip to main content

Goedemiddag,

 

Vorige week gebeld met kpn, maar werd heel onvriendelijk behandeld. Nu kijken of ik echt geholpen wordt via het forum.

Ik heb op 2 augustus een factuur dubbel betaald.  Er is een handmatige betaling gedaan, en ik heb via een betaallink de factuur nog een keer betaald.

Nu is het inmiddels 15 augustus maar ik heb het bedrag nog steeds niet ontvangen.

Hoi @Jip195 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je zo onvriendelijk te woord wordt gestaan. 😕 Is het geld inmiddels terecht, of nog niet? Heb je bij de handmatige betaling ook het klantnummer vermeld waar de betaling voor was? Dan kan onze afdeling Collections de betaling namelijk koppelen aan het abonnement waar het om gaat. Ook kunnen ze het dan terugstorten indien ze zien dat het een dubbele betaling is en er geen andere betalingen openstaan. Mocht je het geld nog niet terughebben, dan raad ik je toch aan om met ons te bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 17:30. Vraag dan naar de afdeling Collections. Zij kunnen je betaling dan opsporen en hopelijk heb je het geld dan snel weer terug. 🙂