Skip to main content
Beantwoord

20 juni aangesloten, nog geen factuur afgeschreven en welkomstcadeau niet ontvangen

  • 6 August 2024
  • 20 reacties
  • 480 keer bekeken

Hoi,

4 maart 2023 Besteliing gedaan...KPN Glasvezel TV /Internet.

In het uitgebreide Prijsoverzicht..zie afbeelding. wordt het Welkomstcadeau IPad vermeld.

20 juni 2024 ben ik aangesloten op het KPN-Netwerk en starte mijn Abonnement.

Vandaag 6 augustus 2024….nog steeds geen Factuur betaald ...automatisch.

Nog steeds niets vernomen over mijn Welkomstcadeau.

Kan er online niets over terug vinden.

Vraag nu dus hulp van de Moderator alhier.

 

Ik vraag dus enkel...Bevestiging van mijn online-gegevens omtrent het welkomstcadeau en de status van de Facturering.


 

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


Zie dat mijn vraag bij MOBIEL is ondergebracht...


Stevig vast sinds maart 2023 3 hoog


Heb er al een pen voor en een hoesje met toetsenbord
 

 


Hoi @IpadHenk, we denken hier graag met je mee. Het forum werkt alleen niet zoals een chat, het kan soms even duren voordat je een reactie in je topic hebt.

Zie dat mijn vraag bij MOBIEL is ondergebracht...

Ik heb de categorie aangepast naar ‘administratie’, daar past ‘ie beter onder lijkt me!

 

 

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Klopt, voor informatie over hoe het zit met jouw welkomstcadeau kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn de partij die de welkomstcadeau's voor ons versturen. Je leest er ook meer over in dit artikel over het Welkomstcadeau.

 

Heb je toch nog vragen over je factuur of wil je dat er even iemand met je meekijkt? Bel dan met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg kunnen onze collega's de juiste verificatie doen en helpen ze je meteen verder met nakijken hoe het ervoor staat.


@Alexandra van KPN 

Hartelijk dank .

Dat wordt dus bellen...onderstaande weerhoudt mij er van...Ben geen beller.

 

Marjo1986 Schreef :
Ik las op het forum dat als je het welkomstcadeau nog niet hebt ontvangen, dat er dan contact moet worden opgenomen met Sidekix.
Dat heb ik gedaan en volgens hun lag de fout bij KPN.
Er moet iets worden doorgeven aan Sidekix en dan pas kan het bestelproces in gang worden gezet.

 


 

Dit verklaart een hoop.
SideKIx moet zich natuurlijk eerst settelen
Zich blijvend vestigen, meestal op een bepaalde plaats, omdat het daar veilig, vertrouwd en comfortabel is en men zich daar volledig geaccepteerd voelt .
Dat heeft tijd nodig...Geduld.
Ik heb 4 maart 2023 gekozen voor een "toen" meer waardevolle beloning op langere termijn. 2021 IPad 9th Gen]
Ik had nog nooit van SideKix gehoord.

Bouwvak Vakantie

 


@Alexandra van KPN

Hartelijk dank .

Dat wordt dus bellen...onderstaande weerhoudt mij er van...Ben geen beller.

 

Marjo1986 Schreef :
Ik las op het forum dat als je het welkomstcadeau nog niet hebt ontvangen, dat er dan contact moet worden opgenomen met Sidekix.
Dat heb ik gedaan en volgens hun lag de fout bij KPN.
Er moet iets worden doorgeven aan Sidekix en dan pas kan het bestelproces in gang worden gezet.

 

@IpadHenk Ik snap je, niet iedereen houdt even veel van bellen. Ik raad je het in dit geval toch aan om even te doen, ik verwacht dat 't dan zo geregeld is! 


 

KPN Klantenservice gebeld.

0800 0402


Vraag gesteld over de 2 openstaande Facturen ...
In overleg met de medewerker...Wacht nog even tot rond de 20ste.

Vraag gesteld over mijn Welkomstcadeau...
Prijsoverzicht Mail  van 4 Maart 2023 staat namelijk niet vermeld op Mijn KPN.
Mail was in 2 tellen te vinden in de KPN systemen...Blij om.

Gerust gesteld en wacht dus rustig af.

 


@IpadHenk Super, fijn om te horen Henk! 

Wat heb je trouwens een onwijs leuke handtekening onder je berichten 😁


@Alexandra van KPN

 

Heb de jouwe na gemonkeyed.

 


Net een KPN email gekregen met informatie over mijn  maandelijkse factuur van KPN Thuis.

Heb er nu drie...1 factuur van 90 euro 1 van 50,67 en 1 van 55 euro.

Er is nog steeds geen van de drie facturen geïnd.


Eerste factuur 55,- is betaald...periode 19 aug t/m 18 sept.

Nu de twee andere nog...90,- euro en die van 50,67 euro.


 

Weer een KPN email ontvangen ...zie afbeelding.

 

 


 

Facturen zijn nu bij…

 


Hartstikke goed Henk! Het kan inderdaad even duren voordat een factuur ook daadwerkelijk afgeschreven wordt. Tussen het verschijnen van de factuur en het daadwerkelijk afschrijven van je rekening kan tot 10 werkdagen verschil zitten. 


Top...


@Alexandra van KPN 

Hartelijk dank voor al je goede zorgen en sturing.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


@IpadHenk Graag gedaan Henk, fijn dat 't allemaal goed gekomen is, zo hoort het 😄


Reageer