Skip to main content

Onlangs heb ik een nieuw KPN abonnement afgesloten voor internet , tv en bellen.

Wij zijn al jaren KPN klant. Toch moesten er aanpassingen gedaan worden in de meterkast.

De monteur heeft dat allemaal keurig uitgevoerd.  Echter staat er 25 euro installatie kosten op de Leverings bon, wat de monteur niet kon veranderen.

Volgens de monteur kon ik even de helpdesk bellen en dan zou het zo verwijderd worden.

 

Nou dat heb ik gedaan , maar blijkbaar is dat heel moeilijk.

Het moet schijnbaar eerst betaald worden , waarna ik weer moet bellen.

Pas dan zou er iets aan gedaan kunnen worden.

Lijkt me een rare volgorde. 

Omdat ik met jullie fijne Helpdesk echt niet verder kom ..  , probeer ik het maar even hier.

25 euro klinkt als een 2e tv ontvanger installeren, klopt dat?

 

 


De 2e ontvanger heb ik zelf geïnstalleerd.  Dat heeft de monteur ook netjes op zijn leverings bon gezet.

Hij kon alleen die 25 euro niet aanpassen. 


De 2e ontvanger heb ik zelf geïnstalleerd.  Dat heeft de monteur ook netjes op zijn leverings bon gezet.

Hij kon alleen die 25 euro niet aanpassen. 

 

Oh, dat kan wel degelijk. De prijs is inderdaad niet aan te passen, maar de gehele optie "2e tv ontvanger installeren" optie was gewoon te verwijderen uit de opdracht.

 

Dus dan is het terecht dat het achteraf gecrediteerd word. Maar het klopt dat het eerst op factuur moet komen, betaald word, en dan pas gecrediteerd kan worden. 

Klinkt misschien onlogisch, maar blijkbaar kunnen we niet iets crediteren wat nog niet betaald is.


Dat zal de monteur niet geweten hebben misschien. Hij werkt ook nog niet zo lang bij kpn begreep ik.

Maar dan wacht ik de factuur wel af en ga ik wel weer bellen.