ik krijg telkens meldingen dat ik mijn oude tv ontvanger moet inleveren, dat klopt maar ik heb afgesproken dat ik mijn contract zou vernieuwen en dan zou ik een nieuwe modem en 2 nieuwe tv ontvangers krijgen, ik heb maar 1 gekregen en ik wacht nog op de andere, ik krijg wel telkens berichten dat ik die ene moet inleveren, maar kan jullie niet bereiken, graag contact!
Hallo
Zorg ervoor dat in je profiel je privegegevens zoals abonneenummer zijn bijgewerkt.
Een KPN-medewerker kan die inzien en je waarschijnlijk snel verder helpen. Mocht je niet zo lang willen wachten, dan kan je altijd nog de helpdesk bellen op 0800-0402.
aha ja is bijgewerkt Arjan, ik heb alle tijd, dus wacht wel op de kpn medewerker
... ik heb afgesproken dat ik mijn contract zou vernieuwen en dan zou ik een nieuwe modem en 2 nieuwe tv ontvangers krijgen...
Dat zijn 2 acties die je tegelijkertijd wilt laten plaatsvinden. Dat kan waarschijnlijk niet bij KPN. Eerst het 1. Dan het andere...
Ja klopt eerst het 1 (de beloofde 2 nieuwe tv ontvangers waarvan ik er slechts 1 heb ontvangen en dan stuur ik beide oude tv ontvangers terug:)
Fijn dat je jouw profiel ingevuld hebt,
Dit is een screenshot uit jouw bestelbevestiging. Je kunt dit ook terugzien op je eigen exemplaar dat je via de mail hebt gekregen. Je hebt alleen maar de inbegrepen TV+ Box, geen extra.
Â
Â
Het is geen probleem om alsnog een tweede TV+ Box te krijgen. Je kunt deze in je MijnKPN zelf toevoegen (€5 per maand). Je hebt hem dan met een dag of twee, drie in huis.
Â
ohh oke, overheen gelezen, heb er altijd 2 gehad en aan tel ook aangegeven, maar goed die ander staat op slaapkamer, ik stuur die ene oude wel terug en hou dan die andere oude voor boven….ga niet weer 5 eu extra betalen terwijl ik dit pakket al jaren heb
ohh oke, overheen gelezen, heb er altijd 2 gehad en aan tel ook aangegeven, maar goed die ander staat op slaapkamer, ik stuur die ene oude wel terug en hou dan die andere oude voor boven….ga niet weer 5 eu extra betalen terwijl ik dit pakket al jaren heb
Dat gaat natuurlijk niet lukken. KPN sluit dat oude kastje over een paar weken af. Dan doet die het niet meer.Â
Dat kastje is eigendom van KPN. Dat mag je niet houden als je er niet voor betaald.Â
Dat kastje heb ik al meer dan 5 jaar....zelf besteld enngekregen van kpn, dus hoe ze het berekenen weet ik niet, kreeg paar maand geledennuit het niets een sms dat ze daar vanaf dan opeens nog 5 euro gaan vragen p.m. maar goed er gebeurd niks, ze hebben al mn gegevens maar nemen geen contact op, ik laat het lkkr zo en ik hoor ze wel als ze wat willen
 maar goed die ander staat op slaapkamer, ik stuur die ene oude wel terug en hou dan die andere oude voor boven….ga niet weer 5 eu extra betalen terwijl ik dit pakket al jaren heb
Dat is niet mogelijk, Steven. Je huurt de tv-ontvangers van ons.
In je oude abonnement betaalde je er ook voor, expliciet of omdat het inbegrepen zat. Maar in beide gevallen betaal je huur voor de ontvangers.Â
Je bent nu overgegaan naar een abonnement met maar één tv ontvanger. We hebben je daarvoor een nieuwe gestuurd, dan moeten beide oude terug. Dat is de keus die je zelf gemaakt hebt, ook al is het misschien niet helemaal gepland geweest.
Als je wel een tweede tv-ontvanger wilt, dan moet deze toegevoegd worden aan je abonnement. Dit kan je zelf doen via de MijnKPN. Dan sturen we de tweede ontvanger op en wordt je abonnement €5 duurder voor de huur van deze ontvanger.
Kijk dan mn vorige abo, waarom stond het er toen ook niet in, ik hoor jullie wel, tel nummer is bekend, ga niet de hele tijd op zon forum ouwehoeren
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.