Skip to main content

Beste KPN,

Vandaag een telefoon bij jullie besteld met verlengd abonnement, namelijk de IPhone 15 Pro Max. Hierbij is de doorvoer van mijn adres niet goed gegaan. Mijn oude adres stond vermeld op de factuur. Hierna heb ik meteen contact met jullie opgenomen en werd mij verteld dat het adres zou worden aangepast. De bestelling is geannuleerd en opnieuw besteld. Nu heb ik een nieuwe bevestiging gehad en zie ik dat dit adres nog steeds niet klopt. Graag zou ik dit willen laten aanpassen, zonder dat hiervoor de bestelling weer geannuleerd zou moeten worden. De telefoon mag worden opgestuurd naar: ************* in Den Bosch of naar een dichtstbijzijnde PostNL loket. 
Het betreft bestelnummer: *************

Met vriendelijke groet,

Kaj 

 

Admin: gegevens verwijderd met het oog op de privacy van de klant.

@Kajr Dat is natuurlijk een lastige situatie. Ik vrees dat ik op een lopende order geen wijzigingen kan doen, dit met het oog op de privacy en een dan al lopende overeenkomst. Je zal toch de order dan moeten laten annuleren door de afdeling Opzeggingen tijdens kantooruren op 0800-0402 en het adres dan laten wijzigen. Mijn advies is om na de wijziging van het adres dan eerst de tijd te nemen om te controleren of de adreswijziging daadwerkelijk is verwerkt door het systeem.