Skip to main content

geachte KPN

 

Nadat ik u had geinformeerd over mijn opzegging van het mobiele abonnement kreeg  ik op 

op 2 januari 2023  onderstaand bericht van KPN \.

Ik ben inderdaad gebeld en heb aangegeven per 16 maart 2023 mijn abonnement te beëindigen.

Dit was niet per die datum gebeurd. Later heb ik teruggebeld en nogmaals aangegeven mijn abonnement te beëindigen per 16 maart 2023 einddatum contract. Zou direct worden geregeld. Maar helaas niet gebeurd Voor de 3e keer gebeld en nogmaals aangegeven mijn abonnement op te zeggen.

 

Ik heb aangegeven de betaling van maart te hebben gestorneerd omdat ik niet voor de volledige maand wenste te betalen. Ik vroeg om correcte nota tot 16 maart 2023 De beste man kon zien dat ik eerder  had gebeld en zou het per direct in orde maken. Ik vroeg om een bevestiging per mail Zou hij voor zorgen maar helaas deze heb ik tot op heden niet  mogen ontvangen.

Zoals u kunt zien is mijn abonnement in april niet meer gebruikt Ik wens dat ook de opzegging per 16 maart 2023 in zal gaan.

 

Het betreft telefoonnummer **************  Reden van opzegging is in verband met een verhuizing naar het buitenland

Ik wil de door u gezonden facturen niet betalen omdat ik op tijd heb opgezegd

R.Schuurmans

Geachte mevrouw Schuurmans,

U heeft ons laten weten dat u uw abonnement wilt opzeggen. Opzeggen is alleen mogelijk als de minimale duur van uw abonnement bereikt is. U heeft een opzegtermijn van 1 maand.

We bellen u om uw opzegging te verwerken
Om uw opzegging te verwerken bellen wij u binnenkort. Dit doen wij met een 088-nummer. Mist u deze oproep, belt u ons dan alstublieft terug.

Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.

Uw gegevens:

 

 

Telefoonnummer

*****************

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op

https://www.kpn.com/service

Met vriendelijke groet,
Team KPN

NB Dit is een automatisch verzonden e-mail. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Uw contract was al wel opzegbaar of zat u nog binnen de contractperiode?


Hoi @Ria s, wat gek dat het abonnement nog niet is stopgezet als je het had doorgegeven. Dat is niet hoe het hoort te gaan natuurlijk. Op welke manier had je de opzegging precies doorgegeven? 

Je zegt dat je naar het buitenland verhuist, daarvoor is een ander proces dan het reguliere proces om op te zeggen: Emigreren.

Als je de uitschrijving van de gemeente hebt en die stappen volgt kan het per de emigratiedatum stopgezet worden, en de kosten na die datum ook. 


Nou Jasper ik weet niet of ik jou gisterenmorgen aan de telefoon had. Je zou me direct terugbellen. Weet je ik wacht nog steeds


Nee, je zult mij niet gesproken hebben. Wij bellen namelijk niet. Via het forum kunnen we ook geen opzeggingen doen, maar we kunnen wel met je meedenken. Zou je daarvoor de gestelde vragen nog kunnen beantwoorden?