Skip to main content

Hallo,

Ook hier wordt er sinds augustus vorig jaar elke maand 3 keer 9,99 afgeschreven als online aankoop.

We hebben ook al tig keer gebeld en langs de winkel, maar nog niet opgelost. Erg frustrerend allemaal.

Inmiddels is van 1 telefoon de premium uitgezet enĀ  dus ook de online aankoop eraf. En er is een credit nota gemaakt. Heel mooi zou je denken. Maar ondertussen blijven de andere 2 online kosten gewoon doorlopen..ā€¦

Hoe kan het dat dit niet opgelost wordt?

admin: eigen topic aangemaakt.Ā 

Hallo,

Ook hier wordt er sinds augustus vorig jaar elke maand 3 keer 9,99 afgeschreven als online aankoop.

We hebben ook al tig keer gebeld en langs de winkel, maar nog niet opgelost. Erg frustrerend allemaal.

Inmiddels is van 1 telefoon de premium uitgezet enĀ  dus ook de online aankoop eraf. En er is een credit nota gemaakt. Heel mooi zou je denken. Maar ondertussen blijven de andere 2 online kosten gewoon doorlopen..ā€¦

Hoe kan het dat dit niet opgelost wordt?

admin: eigen topic aangemaakt.Ā 

Ā 

Waar heb je dit afgesloten?

Bij KPN, bel dan gratis 0800-0402 of kijk in MIJNKPN

Bij Spotify, neem dan contact op met Spotify.

Bij een Mobiele telefoon aanbieder? Neem dan daar contact op.Ā 

Ā 

Vul ook je gegevens van je account van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (medewerker KPN) het voor je nakijken.

Alleen de moderator kan jouw gegevens zien.Ā 


We hebben niks afgesloten, in de ap hebben we geen Spotify aangevinkt.Dus zelf kunnen we niks stopzetten.Ā 

Het wordt als online aankoop op de factuur gezet. Maar wij hebben niks online aangekocht.

Kpn heeft bericht gedaan dat het probleem bij hun ligt, maar tot nu toe blijft het er steeds staan.

En betalen we al maanden veel teĀ veel en kunnen we hier zelf niks aan doen


We hebben niks afgesloten, in de ap hebben we geen Spotify aangevinkt.Dus zelf kunnen we niks stopzetten.Ā 

Het wordt als online aankoop op de factuur gezet. Maar wij hebben niks online aangekocht.

Kpn heeft bericht gedaan dat het probleem bij hun ligt, maar tot nu toe blijft het er steeds staan.

En betalen we al maanden veel teĀ veel en kunnen we hier zelf niks aan doen

Ā 

Wat staat er in MIJNKPN?

Ā 

Heb je jouw gegevens ingevuld, zodat een moderator kan meekijken en helpen?Ā 


Daar staat dat we geen Spotify hebben.

En kunnen we aanvinken als we premium willen.

Heb mijn gegevens ingevuld


Daar staat dat we geen Spotify hebben.

En kunnen we aanvinken als we premium willen.

Heb mijn gegevens ingevuld

Ā 

Ik hoop dat een moderator het snel voor je oppakt.Ā 


Welkom bij ons op het forum @De meidoorn. 3 keer Spotify op de factuur lijkt watĀ van het goede. Dat het als een online aankoop op de factuur staat is wel een bekend iets, zoals ook in dit topic wordt aangegeven: Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account.Ā 

Je zegt ook dat je je gegevens ingevuld hebt, waar heb je dat precies gedaan? Op je forumprofiel zie ik geen gegevens staan namelijk.


Blijkbaar heb ik de gegevens niet goedĀ opgeslagen, als het goed is nu wel!


Dank je voor de gegevens @De meidoorn, bij de mobiele abonnementen zie ik inderdaad dat het als een Online Aankoop wordt berekend. Dat is precies wat er op de link in mijn vorige bericht wordt toegelicht. Dat is een bekende situatie en er wordt gewerkt aan een oplossing daarvoor. Wanneer dat het geval is is afwachten, voor ons en voor jou. Zodra dat weer goed staat kan het uitgezet worden, wij hebben daar geen andere mogelijkheid in helaas.