Skip to main content

Ik heb zojuist via de mail die ik van jullie gehad heb, de 3de tv ontvanger opgezegd, echter via deze link kan ik niet zien welke van de 3 dit is.

De 2 de ontvanger gebruiken we ook al een tijdje niet meer en de laatste gebruiken we nog wel, maar overwegen ook om deze op te zeggen vanwege een smart TV waarmee we met APP van KPN? kunnen kijken.

Hi @Frenzel, ik zal dit proberen uit te leggen. 

Welke ontvanger je terugstuurt maakt niet uit, dit wordt later door on geregeld. Geen zorgen dus. Je kunt inderdaad de app gebruiken. Daarvoor heb je een televisie abonnement nodig en bij een televisie abonnement zit standaard 1 ontvanger inbegrepen. Kortom: 1 ontvanger zul je altijd hebben.

Bij 2 ontvangers is het opnemenpakket kosteloos inbegrepen, bij ontvanger is dit € 5.- per maand. Mocht je dus ook opnemen, dan kan je beter 2 ontvangers behouden. 

Als je nu het opnemenpakket hebt, dan is het wellicht niet zinvol om ook jouw tweede TV-ontvanger op te zeggen immers bij een Hussel en TV+ abonnement zal je dan €4,99 voor het opnemenpakket moeten gaan betalen en dan kan je dus net zo goed die tweede TV-ontvanger behouden.

En als je totaal geen tv-abo meer hebt, kun je ook niet meer van de tv-apps gebruik maken @Frenzel 

Reageer