Skip to main content

Dat het 52.50 voor internet + 12.50 voor televisie is snap ik wel. Het overzicht toont Internet en TV actief met een Totaal van 52.50. De weergave is verwarrend!

 

Geen idee, misschien extra (gebruiks)kosten?
Heb je de factuur al bekeken? Op pagina 2 staat het antwoord in de specificaties.


Hallo @rhjwienk ,

De 52,50 is de prijs voor internet 1 Gbit/s. Voor TV betaal je 12,50. Totaal is dit 65 euro. 

 


Dat het 52.50 voor internet + 12.50 voor televisie is snap ik wel. Het overzicht toont Internet en TV actief met een Totaal van 52.50. De weergave is verwarrend!

 

@rhjwienk

Ik zie dat je deze tekst er nu bijgezet hebt in jouw vraag. 

Ik kan me de verwarring voorstellen, maar je weet nu wel waar die 65 euro vandaan komt. 

 

Hallo @rhjwienk ,

De 52,50 is de prijs voor internet 1 Gbit/s. Voor TV betaal je 12,50. Totaal is dit 65 euro. 

 

 


Dat het 52.50 voor internet + 12.50 voor televisie is snap ik wel. Het overzicht toont Internet en TV actief met een Totaal van 52.50. De weergave is verwarrend!

 

Ik ben het volledig met je eens. Ook op het overzicht zou je de totale abonnementskosten voor Internet, Televisie en Vast bellen verwachten terwijl nu alleen de abonnementskosten voor Internet getoond worden.


De reden hiervoor is (vermoedelijk) dat het Internet-abonnement de (verplichte) basis is. Andere onderdelen zijn opties.

Bijvoorbeeld Vast telefoonnummer en KPN TV+ kunnen eventueel per direct uitgezet worden. 


De reden hiervoor is (vermoedelijk) dat het Internet-abonnement de (verplichte) basis is. Andere onderdelen zijn opties.

Dat zal vast kloppen maar als je drie grote ikonen (Televise, Internet en Vast bellen) boven die totaal kosten plaatst dan mag je er naar mijn mening vanuit gaan dat die kosten het totaal voor alledrie de onderdelen betreft en niet één van de drie.