Skip to main content

zijn er geen medewerkers op chat?

 

ik probeer al een week lang iemand te pakken te krijgen omdat ik niet kan bellen met mijn mobiel.

Hij is kapot en ik wil graag naar de mogelijkheden kijken. Daarnaast merk ik dat ik betaal voor 5g maar het niet krijg al een jaar lang. Ik was in de veronderstelling dat het niet overal verkrijgbaar is. Maar op plekken waar andere het wel hebben heb ik geen 5G. 

 

Het is toch te belachelijk dat ik zo kapot veel moeite moet doen om mijn provider te kunnen bereiken. Wat een dramatische bedoeling joh.

 

 

KPN geeft geen mogelijkheid om gesprekken met medewerkers vast te leggen. Wel is er een digitale chat waar je jouw probleem volgens mij best kwijt kunt. (Let er op het is gewoon een antwoord apparaat).

https://assistent.kpn.com/?skill=default


Dankjewel,

 

Dan weet ik in ieder geval dat er geen medewerkers via de chat benaderd kunnen worden.

 

 


Goedemiddag @Jokar en welkom hier op ons forum!

Voor direct contact met een medewerker kun je ons bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Hopelijk is je probleem snel verholpen. Mocht ik vanaf hier ergens mee kunnen helpen, laat dit dan ook vooral weten.