Skip to main content

Ik heb een aantal weken geleden een aanbieding per post ontvangen van KPN. Ik betaal nu een actietarief van 35 euro per maand voor enkel Glasvezel 1000GB. Na het eerste jaar zou ik 60 euro gaan betalen. De aanbieding die ik per post heb ontvangen zegt dat ik 45 euro ga betalen. 10 euro meer dan nu dus, maar nog steeds goedkoper dan de originele prijs. 

Zijn er meer mensen die deze aanbieding hebben ontvangen? En hebben jullie ook enkel internet? Want in de aanbieding wordt gesproken over internet en tv. Ik heb namelijk gebeld met KPN en die wisten nergens van. Mijn abonnement loopt deze maand af en ik heb nog steeds niks gehoord. 

 

Hi @jomajr,

Dit is een actie waar een bepaalde klantengroep automatisch gebruik van maakt 🙂 Je hoeft zelf verder niks te doen, de nieuwe maandprijs gaat automatisch in nadat je eerste jaar er op zit!


@Maja_  ik heb deze aan mij gerichte brief / folder ook ontvangen en in de kleine lettertjes op deze folder staat vermeld dat er nog een bevestiging email zou worden gestuurd maar die heb ik niet gehad en mijn abbo verloopt morgen. @jomajr ik heb internet en TV.


Voor zover ik uit de actieomschrijving kan halen, krijg je de mail op het moment dat de omzetting van de ene naar de andere actie ingaat, dat zou bij jou dan dus ergens morgen moeten gebeuren. Laat je overmorgen weten of je de mail inderdaad hebt gehad @DJR 


Mijn abonnement zou gisteren aflopen en ik heb nog niks gehoord. Het enige wat ik in Mijn KPN zie is de oorspronkelijke prijs die ik vanaf nu zou gaan betalen na het actietarief van de eerste 12 maanden. 


@Maja_ 

Ik heb inderdaad op de allerlaatste dag van mijn oude TV abbo een email gekregen met het automatische verleng-aanbod van 45 euro. Dus mijn twijfels waren ongegrond. Kwestie van geduld en vertrouwen hebben. Case closed.


Fijn dat het bij jou goed gaat @DJR!

Maar bij jou lijkt het dus niet te kloppen @jomajr, dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar wil ik even achteraan!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


@Maja_ ik heb om 10:40 uur, welgeteld 11 minuten na mijn reactie de mail ontvangen. Alles opgelost dus nu. 


@Maja_ ik heb om 10:40 uur, welgeteld 11 minuten na mijn reactie de mail ontvangen. Alles opgelost dus nu. 

Ah kijk aan, helemaal top!