Ik was de aanbieding voor het wijzigen van mijn abonnement aan het bekijken , moet eenmalig 630 Euro betalen, waarom? Dan ga je toch niets wijziging!!!!!!
Ik was de aanbieding voor het wijzigen van mijn abonnement aan het bekijken , moet eenmalig 630 Euro betalen, waarom? Dan ga je toch niets wijziging!!!!!!
Je bent een aanbieding voor nieuwe klanten aan het bekijken
Via MijnKPN kun je als bestaande klant e.e.a. naar wens aanpassen of even bellen met 0800 0402.
Ik geef aan dat ik al interneten- tv van kpn heb (zie plaatje), maar ook als een nieuwe klant ga je geen 630 euro betalen.
Klik eens op Details. Dan ziet u waar dat bedrag vandaan komt.
Mogelijk is het een vastrechtvergoeding voor glasvezel. Of heeft u al glasvezel?
Wat betreft deze afbeelding: u heeft aangegeven "Ik heb KPN Internet". Vervolgens staat daar strak onder een blokje met: "Abonnement aanpassen". Dat blokje is voor u van toepassing. In dat blokje staat de blauwe knop "Log in en pas aan". Dat dient u te doen.
Die balk onder met dat hoge bedrag is voor u niet van toepassing. Eigenlijk zou KPN die meteen weg moeten halen zodra een klant klikt op "Ik heb KPN Internet".
Maar goed, u schreef " Ook als nieuwe klant ga je dat bedrag niet betalen". En daar heeft u zeker een punt. Het is heel nuttig om te weten waar dit bedrag vandaan komt. Want ja... het is wel uw adres.
Ha
hallo
Dit topic:
Hierin heeft
Heeft Ward u toen nog wel een privé bericht gestuurd?
Ik heb een ander topic geopend omdat ik weer een bedrag zag staan als ik een nieuwe glasvezel zou aanvragen.
Dat is dus dit topic.
Het gaat niet om hoeveel woningen daar liggen maar om de extra kosten om glasvezel daarnaartoe te brengen. Waarschijnlijk als jouw verhuurder de opdracht geeft te graven, kost ook 630,- gedeeld door 60 bewoners. Maar omdat je als een enkeling de opdracht geef, moet je de volle kosten betalen. Maar dat is mijn vermoeden, geen feit. Iemand van KPN zal erop reageren.
https://netwerk.kpn.com/over-glasvezel/wat-kost-glasvezel/
Soms betaal je een eigen bijdrage
- Je besluit later dat je een glasvezelabonnement wilt. Dat abonnement vraag je aan bij een provider. Wij krijgen dan de opdracht om je alsnog aan te sluiten op het glasvezelnetwerk. Meestal betaalt je provider ons daarvoor. Sommige providers vragen jou om een bijdrage.
- Heel soms ligt een woning of gebouw erg ver van de andere huizen die we aansluiten. We sluiten die woning dan niet aan omdat het te duur is. Gelukkig komt dat bijna nooit voor. Is dit bij jou toch zo? Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. We sturen je daarna een offerte met de kosten voor een aansluiting.
- Wil je een extra glasvezelaansluiting in je woning? Dan betaal je meestal een eigen bijdrage.
hallo
Dit is inderdaad goed mogelijk. Het lijkt er nu op dat wij jou over willen zetten op glasvezel met deze wijziging: wat probeerde je te wijzigen? Ik denk met je mee hoe we dit op kunnen lossen!
Hallo
Dit topic gaat het er bij mij om dat er in de gemeente overal borden van kpn staan om over te overstappen op glasvezel, maar dat er in onze woongemeenschap van 60 woningen geen glasvezel is aangelegd , als ik ” nieuwe klant “ wil worden, dan zou ik volgens de kpn website nu €630 moet betalen, terwijl er verleden jaar al een brief naar de bewoners was gestuurd dat er glasvezel gratis zou worden aangelegd in de gemeente!
wat zijn nu de consequenties als onze woningen van het koper wordt uitgefaseerd. De bewoners gaan geen €630 betalen voor internet, dan stappen ze over, ODF is nu in onze omgeving glasvezel aan het aanleggen of ze gaan naar Ziggo!
... terwijl er verleden jaar al een brief naar de bewoners was gestuurd dat er glasvezel gratis zou worden aangelegd in de gemeente!
Heeft u die zelf ook gekregen?
Maar even voor de duidelijkheid: u heeft dus nog geen glasvezel? Ook niet ergens in een technische ruimte? Centrale meterkast?
Heeft u uw adres al eens ingevuld op de website van Glaspoort? Ze geven normaal gesproken een stappenplan weer en laten met vinkjes zien wat er gebeurt is. Wat ziet u?
Dit topic gaat het er bij mij om dat er in de gemeente overal borden van kpn staan om over te overstappen op glasvezel, maar dat er in onze woongemeenschap van 60 woningen geen glasvezel is aangelegd , als ik ” nieuwe klant “ wil worden, dan zou ik volgens de kpn website nu €630 moet betalen, terwijl er verleden jaar al een brief naar de bewoners was gestuurd dat er glasvezel gratis zou worden aangelegd in de gemeente!
Maar ik begrijp dus dat jij (of althans: de vorige bewoner van jouw adres) toen ook al een brief heeft gekregen met dat het 500 euro gaat kosten? Dan geldt dat helaas voor jou adres.
wat zijn nu de consequenties als onze woningen van het koper wordt uitgefaseerd. De bewoners gaan geen €630 betalen voor internet, dan stappen ze over, ODF is nu in onze omgeving glasvezel aan het aanleggen of ze gaan naar Ziggo!
De consequentie is dat je, als je ervoor kiest niet te betalen (wat ik persoonlijk natuurlijk goed begrijp), dat je dan inderdaad geen gebruik kunt maken van glasvezel. Het zal nog wel even duren voordat we koper uitzetten, helemaal als er nog geen glasvezel ligt.
Dat gezegd hebbende, zal ik er toch nog eens intern achteraan om te zien of ik iets voor je kan betekenen. Ik kom hier op terug!
Het heeft ‘even’ geduurd, excuses daarvoor, maar ik heb begrepen dat jullie per 1 oktober een aanvraag voor glasvezel kunnen doen zonder extra kosten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.