Skip to main content

‘ik heb+een+abbonement+bij+KPN.+Deze+heb+ik+al+jaren.+echter+wil+ik+bezuinigen+op+mijn+kosten.+ik+zie+diverse+aanbiedingen+van+KPN+(bijv+€+30+per+maand)+hoe+kan+ik+deze+krijgen?’

 

Admin: klantnummer weggehaald. 

Deze kunt u niet krijgen. Dat is alleen voor nieuwe klanten. 


Hallo @Henri Beekman 1971 , wat leuk die telegramstijl van de vraag, valt nog mee dat er niet steeds het woordje STOP tussen iedere zin staat.

Als je wilt bezuinigen kun je je laatste factuur er eens bij pakken of het allemaal wat minder kan, voorbeelden:

kan de internetsnelheid lager, is dan goedkoper.

heb je het tv-pakket of meerdere tv-pakketten nog wel nodig of kan dat ook minder, dus goedkoper.

heb je extra tv-pakketten, zoals streaming-diensten, waar je in de praktijk toch niets meer mee doet, dus goedkoper.

Heb je vaste telefoon die je in de praktijk toch niet meer gebruikt, dus goedkoper.

Zo kun je dus aardig wat bezuinigen en de aanbiedingen, zoals @Nick83 al schreef, is alléén voor nieuwe klanten en dat ben jij niet (meer).

 


Als je spatiebalk het niet doet is een nieuw toetsenbord te overwegen.

Antwoord op de vraag:

Alleen steeds, jaarlijks, overstappen geeft je steeds bij je nieuwe provider de nieuwe - klanten - korting. Nadeel voornamelijk: je e-mail adres. Tenzij je bv. Gmail, Hotmail o.i.d. gebruikt, die niet provider afhankelijk zijn.