Ik heb in december de aanbieding gehad om na een jaar 35 per maand te hebben betaald nu voor een jaar 45 euro per maand te betalen.i
Ik had enkel internet,dus geen tv.(kijk nooit tv)
Ik heb gebeld met de klantenservice en gevraagd hoe dat zat met deze aanbieding..
Immers.ik betaal voor internet en tv en heb dat met hen doorgenomen en ze zouden tv toevoegen.
Â
Uiteindelijk kreeg ik bij de eerste factuur een afrekening van 55 euro ipv 45.
Dus gebeld en eea uitgelegd waarna er werd verteld dat het teveel betaalde de volgende maand gecompenseerd zou worden.
Je raad het al.de volgende maand hetzelfde verhaal..weer gebeld etc.
Na de 4e of 5e keer bellen bleek ineens dat hier geeneens toezeggingen vanuit de klantenservice over gedaan kunnen worden.
Ik moest maar naar de klachtencommissie...dat gedaan en uiteindelijk het antwoord..omdat u voordien ook alleen maar internet had geld de actie op moment van ingaan ook alleen voor internet en is tv een toevoeging die betaald moet worden...ok..dat kan allemaal wel zijn..maar waarom is me dat na de eerste factuur niet verteld en werd me telkens verteld dat het hun fout was en dat het gecompenseerd zou worden..dan had ik het hele tv abbonement per direct geschrapt..iets wat ik vandaag meteen heb gedaan bij die erg vriendelijke man (??)van de klachtencommissie.
Ik mag hopen dat er nog wat beters komt dan die absurde uitleg van die man..
Â
Groeten van een zwaar teleurgestelde klant