Skip to main content
Vraag

Aanbieding anders uitgepakt qua prijs dan verwacht

  • 2 September 2024
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb in december de aanbieding gehad om na een jaar 35 per maand te hebben betaald nu voor een jaar 45 euro per maand te betalen.i

Ik had enkel internet,dus geen tv.(kijk nooit tv)

Ik heb gebeld met de klantenservice en gevraagd hoe dat zat met deze aanbieding..

Immers.ik betaal voor internet en tv en heb dat met hen doorgenomen en ze zouden tv toevoegen.

 

Uiteindelijk kreeg ik bij de eerste factuur een afrekening van 55 euro ipv 45.

Dus gebeld en eea uitgelegd waarna er werd verteld dat het teveel betaalde de volgende maand gecompenseerd zou worden.

Je raad het al.de volgende maand hetzelfde verhaal..weer gebeld etc.

Na de 4e of 5e keer bellen bleek ineens dat hier geeneens toezeggingen vanuit de klantenservice over gedaan kunnen worden.

Ik moest maar naar de klachtencommissie...dat gedaan en uiteindelijk het antwoord..omdat u voordien ook alleen maar internet had geld de actie op moment van ingaan ook alleen voor internet en is tv een toevoeging die betaald moet worden...ok..dat kan allemaal wel zijn..maar waarom is me dat na de eerste factuur niet verteld en werd me telkens verteld dat het hun fout was en dat het gecompenseerd zou worden..dan had ik het hele tv abbonement per direct geschrapt..iets wat ik vandaag meteen heb gedaan bij die erg vriendelijke man (??)van de klachtencommissie.

Ik mag hopen dat er nog wat beters komt dan die absurde uitleg van die man..

 

Groeten van een zwaar teleurgestelde klant

Hi @Roy206, jammer dat de aanbieding anders uitgepakt is dan je vooraf verwacht had. 

De hamvraag is vooral, wat staat er in de bevestiging die je destijds in december ontvangen hebt. Als je een abonnement aanvraagt of verlengt, dan krijg je altijd een bevestiging per e-mail met een overzicht van het abonnement en de kosten. Ook de korting staat daarin vermeld. Als je daarna het abonnement aanpast en iets toevoegt, zoals TV bijvoorbeeld, dan zal de prijs inderdaad anders worden. Ook daarvan ontvang je alsnog een bevestiging met een nieuw overzicht van abonnement en kosten.

Via het forum kan ik je abonnement en/of de korting helaas niet voor je aanpassen. Als er echt iets niet klopte, bel dan toch nog eens met onze klantenservice op 0800-0402. 


Eigenlijk begon het ermee dat ik voor het ingaan van het nieuwe abbonement een mail zou krijgen.ik had deze tot 2 dagen voor het ingaan van nieuwe abonnement niet gehad en dus heb ik gebeld met de klantenservice om uitleg te krijgen hoe het eea te werk ging..op mijn vraag hoe dat ging met tv toevoegen (omdat ik er toch voor betaal) werd mij verteld dat dit geen probleem was...ook na meerdere keren bellen met de klantenservice werd mij verteld dat het inderdaad niet goed ging qua facturering en dat de maand erop dit in vermindering zou worden gebracht...dit is me meerdere keren verteld.dat ik het misschien niet goed heb gedaan kan..maar waarom kan iemand bij de klantenservice me dan niet vertellen van deze fout???

Dat is wat me erg tegenstaat


Ik heb in december de aanbieding gehad om na een jaar 35 per maand te hebben betaald nu voor een jaar 45 euro per maand te betalen.i

Ik had enkel internet,dus geen tv.(kijk nooit tv)

Ik heb gebeld met de klantenservice en gevraagd hoe dat zat met deze aanbieding..

Immers.ik betaal voor internet en tv ...

Dit snap ik niet. Eerst schrijft u dat u dat u alleen internet heeft. Geen tv. En dan schrijft u dat u voor internet en tv betaald? Hoe dan?

Verder ... u krijgt eerst een aanbieding. Vervolgens wijzigt u iets aan uw abonnement. Doorgaans houd dat in dat dan de aanbieding van tafel is. Die is dan niet meer geldig. 

Er komen hier regelmatig topics voorbij waarin mensen een aanbieding per mail of per post gekregen hebben voor bijvoorbeeld gratis verhoging naar 1000 mbit. En waarbij de klant dan net een wijziging gedaan heeft aan het abonnement. Weg aanbieding. Bij KPN kunnen ze hem nergens meer terug vinden en er is geen 1 KPN medewerker die daar dan nog iets aan kan doen.


Ik had in het eerste jaar inderdaad enkel internet voor 35 euro per maand.

Toen dit ten einde liep kreeg ik de aanbieding voor een jaar voor internet en tv voor 45 euro per maand.

Uiteindelijk heb ik gebeld met de klantenservice en hun de vraag gesteld of tv dan ook geactiveerd kon worden..omdat de aanbieding geld voor internet en tv.

Dit bleek volgens hen geen probleem te zijn.

Uiteindelijk bleek dit dus niet zo te zijn ..maar dat kreeg ik pas na diverse keren bellen te horen.

Elke keer werd verteld dat de fout bij hun zat en de volgende maand het werd verrekend.

Pas na contact met de klachtencommissie erachter gekomen dat het zo is dat wat ik in het eerste jaar had(internet) ook gold voor deze actie..door mij niet opgemerkt.maar dit hadden ze bij de klantenservice wel moeten opmerken ipv zeggen dat het geen probleem was


Reageer