Skip to main content

In December 2021 werd ik enkele malen gebeld ivm een aanbieding mbt het aflopende contract bij KPN.

Men wilde graag een contract aanbieden voor het totale concept incl. mob. telefoon.

Reeds aangegeven dat ik tevreden was met mijn huidige contract bij Vodafone en ivm de slechte ervaring met KPN voorlopig nog niet wenste over te stappen maar wel eventueel van de rest gebruik wenste te maken.

De KPN er aan de lijn zei de even te overleggen met zijn leiding gevende. Helaas moet hij nu nog steeds terug bellen.

Dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd bij KPN. Er worden door Jan en alleman aanbiedingen gedaan door KPN. Helaas maar :

-de afspraken worden niet nagekomen

-gedane toezeggingen worden niet gehonereerd. Men hoort eenvoudig niets meer.

-Opvolging van afspraken worden niet afgewikkeld.

Als men dit bespreek met de aanbieders, wordt het plotseling stil!

Hoi @Tabb . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je eerst benaderd wordt en er vervolgens niet meer gereageerd wordt. Ik hoor het vaker en het is niet goed te praten.

Gelukkig hebben eigenlijk altijd wel aanbiedingen. Die kun je zelf bekijken op : https://www.kpn.com/ Mocht er iets bij zitten wat je bevalt kun je heel eenvoudig zelf bestellen. 

 


Dat zijn meestal colporteurs die bellen. Die vissen de krenten uit de pap. Mensen die gewoon gelijk ja zeggen dus. Mensen die er even over na willen denken laten ze links liggen.

Die mensen zien mogelijk ook dat niet alles wat ze voorgespiegeld word helemaal klopt. Dat die mooie aanbieding in werkelijkheid helemaal niet zo mooi is. En stellen daar dan vragen over enzo. Allemaal veel te moeilijk, kost ze veel te veel tijd.