Skip to main content

Al jaren klant bij kpn.

wil net abonnement verlengen.. nieuwe klanten 6 maanden 50% korting en een nieuwe televisie maar als je wil blijven krijg je 3 maanden 5 euro korting! Ik zeg lekker bezig kpn!!    

Je kunt met de klantenservice bellen 0800-0402 en aangeven dat je wilt verlengen en eens aanhoren waar men mee komt.

PS indertijd heb je vast ook een mooie deal gemaakt met KPN 


Nieuwe klanten krijgen bij iedere provider van die leuke binnenkomers. Zelfde telt bij tijdschriften, kranten enz. Je zou kunnen overstappen naar een andere provider.


Al jaren klant bij kpn.

wil net abonnement verlengen.. nieuwe klanten 6 maanden 50% korting en een nieuwe televisie maar als je wil blijven krijg je 3 maanden 5 euro korting! Ik zeg lekker bezig kpn!!    

Dit komt omdat wij ook ooit als nieuwe klanten zoiets hebben gehad, je krijgt dat eenmalig. Ook deze nieuwe klanten krijgen dit eenmalig.
Ik weet niet waar je heb gekeken, je kan hier kijken wat voor deal er klaar staat: https://www.kpn.com/blijvenloont

Of inderdaad bellen naar de klantenservice 0800-0402, maar ik vrees dat die het zelfde doen.


Je kunt met de klantenservice bellen 0800-0402 en aangeven dat je wilt verlengen en eens aanhoren waar men mee komt.

PS indertijd heb je vast ook een mooie deal gemaakt met KPN 

Dit was de mooie deal!

ben eigenlijk zo geshockeerd dat ik het even kwijt wilde.


Ik had donderdag KPN gebeld maar echt leuke aanbiedingen geven ze je niet meer als vaste klant.

Ook niet als je zegt op te zeggen.

Ziggo doet dat als voorbeeld wel jaar lang 50 % korting op je abonnement (bij jaar abo) en ook nog zenderpakket naar keuze.

2 jaar terug deed KPN dat nog wel een leuke aanbieding.

Zag nu ook in de mijn KPN app een korting staan voor 6 maanden (totaal 75 euro)


Ik had donderdag KPN gebeld maar echt leuke aanbiedingen geven ze je niet meer als vaste klant.

Ook niet als je zegt op te zeggen.

Ziggo doet dat als voorbeeld wel jaar lang 50 % korting op je abonnement (bij jaar abo) en ook nog zenderpakket naar keuze.

2 jaar terug deed KPN dat nog wel een leuke aanbieding.

Zag nu ook in de mijn KPN app een korting staan voor 6 maanden (totaal 75 euro)

Daarom zit Ziggo financieel er ook niet best voor, en KPN wel. 
Uiteindelijk zijn het geen goedaardigheid instellingen maar bedrijven die geld moeten verdienen om te kunnen investeren in de toekomst. Iets wat Ziggo dus niet gedaan heeft en nu de gevolgen van ondervind.


Daarom zit Ziggo financieel er ook niet best voor, en KPN wel. 

Ik vind het raar dat mensen iets roept zonder onderbouwing

Jaarcijfers 2023

Ziggo: Omzet € 4,1 miljard, Winst (EBITDA) € 1,8 miljard

KPN: Omzet € 5,4 miljard, Winst (EBITDA) € 2,4 miljard

 


Daarom zit Ziggo financieel er ook niet best voor, en KPN wel. 

Ik vind het raar dat mensen iets roept zonder onderbouwing

Jaarcijfers 2023

Ziggo: Omzet € 4,1 miljard, Winst (EBITDA) € 1,8 miljard

KPN: Omzet € 5,4 miljard, Winst (EBITDA) € 2,4 miljard

 

Natuurlijk roep ik niet iets zonder onderbouwing, het verhaal light iets genuanceerder.
Omzet generen is 1, maar als je vervolgens alles verbrand aan de aandeelhouders of korting aan klanten blijft er weinig over en zit je er niet best voor financieel. 

Hier het volgende bericht, ik hoop dat het voldoende onderbouwing is voor je @TDN!

Quote:
Van concurrentie tussen Ziggo en KPN is volgens Poulus nauwelijks sprake. Ziggo heeft zijn kosten en schuld in de afgelopen jaren flink laten oplopen om aandeelhouders te belonen. Door die hoge kosten is nu weinig ruimte om te concurreren op prijs door bijvoorbeeld de tarieven te verlagen. "Zelfs een kleine prijsverlaging zou het bedrijf al in de rode cijfers duwen", schetst de analist.
Bron:


Ik had donderdag KPN gebeld maar echt leuke aanbiedingen geven ze je niet meer als vaste klant.

Ook niet als je zegt op te zeggen.

Ziggo doet dat als voorbeeld wel jaar lang 50 % korting op je abonnement (bij jaar abo) en ook nog zenderpakket naar keuze.

2 jaar terug deed KPN dat nog wel een leuke aanbieding.

Zag nu ook in de mijn KPN app een korting staan voor 6 maanden (totaal 75 euro)

Daarom zit Ziggo financieel er ook niet best voor, en KPN wel. 
Uiteindelijk zijn het geen goedaardigheid instellingen maar bedrijven die geld moeten verdienen om te kunnen investeren in de toekomst. Iets wat Ziggo dus niet gedaan heeft en nu de gevolgen van ondervind.

Ach Ziggo doet dit al jaren bij bestaande klanten dat ik 7 jaar terug nog een abonnement daar ook had deden ze het al veel weg geven aan bestaande klanten.

KPN doet het ook maar dan alleen voor nieuwe klanten vele korting of cadeaus.

KPN doet eigenlijk niks aan klant behoud als je weg gaat maakt ze niet uit.


Reageer