Skip to main content

Ik had gebeld voor en verlengingvan ons thuis abonnement. Deden een mooie aanbieding toen we de mail ontvingen bleekmiddel dat er wat anders in stond dat de mevrouw ons had aangeboden nu al 3 keer terug gebeld  en telkens het zelfde gaan we uitzoeken en u wordt terug gebeld zelf een afspraak van dag en tijd gemaakt zou al 4 keer teruggebeld wordt nooit iets meer gehoord. Maar tot op heden helemaal niks met van kpn gehoord.  Dus zo gaan ze om met vaste klanten.  Pfffffffff echt een drama.  Komen de beloften niet na.  Heb er genoeg van ik wel een oplossing. Is toch niet moeilijk om gemaakte afspraken na te komen.

Dan bel je gewoon opnieuw en vraag je naar een nieuwe aanbieding. Die oude aanbieding ga je in vrijwel zeker niet meer krijgen.

Wat zie je anders in de mail? Op welk punt verschilt het met wat telefonisch afgesproken was?

Dan bel je gewoon opnieuw en vraag je naar een nieuwe aanbieding. Die oude aanbieding ga je in vrijwel zeker niet meer krijgen.

Wat je op de mail krijgt is bij KPN gelijk geldig. Dat gaat meteen in. Als je niet binnen 14 dagen reageert zit je er een jaar aan vast. Of 2.

Kennelijk is dit een nieuwe manier van kpn om klanten aan zich te binden @Hullie97. Dit komt vaker voorbij. Ook in de verlengshop worden soms aanbiedingen gezien die grenzen aan misleiding. 

De toezeggingen van terugbellen wordt helaas ook niet altijd nagekomen, wellicht helpt een belafspraak. Of anders een klacht indienen.

Dat is toch een raar antwoord voor slecht presteren van KPN en het niet nakomen van afspraken en niet terugbellen?! 

Koop je ook op deze manier een nieuwe auto?

Ja @slingshot dat is bij nader inzien inderdaad een slecht antwoord. Had anders gemoeten. 

Vandaag maar weer eens gebeld. Pffffff telkens door verbonden worden dan een nieuwe aanbieding krijgen pffffff te gek voor woorden ben dan zelf meer kwijt dan de aanbieding die ze mee eerst aanboden.  Zegt de medewerker dat kan helemaal niet en kan hier alleen een duurdere aanbieding voor doen. Pfffff wat een gedoe zo. Hopen dat deze aanbieding wel goed gaat.

Heb een klacht ingediend over hoe ik behandeld werd door de klantenservice en dat ze niet willen luisteren naar mijn klacht. Bellen  niet terug krijg een nieuwe aanbieding en die valt zelf duurder uit dan de aanbieding die ik had ontvangen. Stelletje boeven zijn het.

Ik hoop via hier een reactie van kpn te krijgen met een oplossing. Maar ben er bang voor.

Goedemorgen @Hullie97, wanneer heb je een klacht ingediend? Het kan tot 10 werkdagen duren voordat er contact met je wordt opgenomen. Helaas kunnen we je via deze weg niet aan een oplossing helpen als het gaat om een aanbieding, daar doen we via deze Community verder helemaal niks mee (niet bot bedoeld trouwens). 

Goedemorgen @Hullie97, wanneer heb je een klacht ingediend? Het kan tot 10 werkdagen duren voordat er contact met je wordt opgenomen. Helaas kunnen we je via deze weg niet aan een oplossing helpen als het gaat om een aanbieding, daar doen we via deze Community verder helemaal niks mee (niet bot bedoeld trouwens). 

Beste Jan,

Vorige week via de klantenservice telefonisch gedaan zou tot 2 werkdagen duren dat ik terug gebeld zou worden maar nu bijna week verder niks meer van gehoord voor de 4e keer.  Weer gebeld krijg ik een hele andere aanbieding die duurder uitvalt dit verdient niet de schoonheids prijs. Wordt er moe van. 

Komen de beloftes niet na. 

Goedemiddag @Hullie97, kan me heel goed voorstellen dat je dit als teleurstellend ervaart. Zelf vind ik het lastig om hier iets zinnigs over te zeggen daar wij ons verder niet bezig houden met aanbiedingen e.d.

Je kunt altijd nog overwegen om een officiële klacht in te dienen. Als je het klachtenformulier invult, wordt er binnen 10 werkdagen contact met je opgenomen om te kijken of jullie nog tot een oplossing kunnen komen. 

Reageer