Skip to main content

laatst heb ik via de post een aanbieding binnen gekregen om internet thuis te verlengen en daarin stond dat ik binnenkort ook een mail zou ontvangen. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen en eind november loopt mijn internet thuis abbonement af. 

Ja huidige abo loopt niet echt af maar wordt omgezet in een maandelijks opzegbaar abo voor onbepaalde tijd. Dat is voor de klant vaak flexibeler omdat je er dan niet meer voor weer een jaar aan vastzit, wat wel het geval is als je weer voor een jaar verlengt. 


Dat weet ik, het gaat mij erom dat ik een aanbod via de post heb gehad (welke daadwerkelijkinteressant was). Die ik via email zou kunnen bevestigen. En die email heb ik nog niet binnen gehad. 


Hallo @Daanow1 

 

Weet je zeker dat er in die brief staat dat je iets moet bevestigen?
In de brieven die ik gezien heb staat nergens dat je het zou moeten bevestigen, daar stond juist in dat het automatisch ingaat na afloop van je huidige contractsperiode en je er verder niets voor hoeft te doen.

Als er in jouw brief wat anders staat zou je die hier kunnen plaatsen als afbeelding, wel eerst even je eigen gegevens weghalen uit die afbeelding.

In andere topics heb ik gelezen dat de mail die je over de automatische verlenging krijgt pas op de laatste dag (soms zelfs een dag later) van je huidige contractsperiode komt dus dat duurt dan nog een maandje.