Skip to main content

Paar dagen geleden krijg ik een email van KPM met daarin “leuke aanbieding”. Met name, ik heb weer korting voor de volgende 12 maanden. Maar in plaats van 35 euro (wat staat in mijn bestelling en wat de medewerker heeft bevestigd) is dat 45 euro geworden. 

 

Gisteren werd het nog interessanter want ik kreeg de rekening van 62,....euro. 

 

Mijn vraag dus is wat is er aan de hand KPN? Ik verwacht duidelijk het verschil terug en verder blijven betalen de prijs in mijn bestelling.

 

Ik vind het ook echt onhandig dat er geen email  communicatie mogelijkheid is. Ik kan tijdelijk niet bellen dus k hoop dat KPN deze forum actief begeleid en komt terug met antwoord zo dat ik de bestelling nummer kan delen deze miscommunicatie op te lossen.

 

Bedankt. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt rorigineel topic]

Ik heb dus exact hetzelfde. Huidige abbonement afgelopen en kreeg ook de aanbieding van 1 jaar voor €45,- en u hoeft niets te doen staat er vermeld.

Nieuwe factuur  ontvangen €70,- en klantenservice gebeld. De actie kan 1 tot 2 maanden duren. Ik zeg prima zolang het maar gecrediteerd gaat worden.

Dit gaat niet gebeuren zegt de klantenservice en moeten we de eerste maand of twee maanden voluit betalen. Heb er niet zoveel vertrouwen meer in dat het rechtgezet gaat worden.

 

En waarom loopt het niet naadloos over?? En waarom kan er niet verrekend worden??

Eerlijk gezegd wil ik nu niet in de afwachtende houding gaan zitten. Maar weet ook niet wat ik nog kan doen behalve morgen maar weer bellen.

Deze klantenservice zat te gapen achter de telefoon en klonk niet echt enthousiast. Wat een gedoe zo.


 

Heel simpel, na 12 maanden vervalt de korting en een dag nadat de 12 maanden erop zitten wordt de korting administratief verwerkt. Als deze nagenoeg gelijk valt als met het opmaken van de factuur dan kruist dit (wat veelvuldig gebeurt).

Dat betekent dat het bedrag dat teveel in rekening gebracht wordt in de 13e maand, in maand 14 zal worden gecorrigeerd.

Even geduld hebben tot volgende maand dus.

 

Eerlijk gezegd wil ik nu niet in de afwachtende houding gaan zitten. Maar weet ook niet wat ik nog kan doen behalve morgen maar weer bellen.

Deze klantenservice zat te gapen achter de telefoon en klonk niet echt enthousiast. Wat een gedoe zo.

Er worden geen uitzonderingen gemaakt aangezien dat onnodige administratieve problemen kan opleveren. Over de 13e maand betaal je dus het volledige bedrag maar volgende maand (maand 14) wordt deze gecorrigeerd.

 

Overigens, wees blij dat je überhaupt 12 maanden extra korting gekregen hebt, tuurlijk het kost even een maandje wat meer maar als het volgende maand rechtgetrokken wordt is er niks aan de hand.

 

Iets met een “gegeven paard niet in de bek kijken”.


Bedankt voor uw reactie.

Wat u zegt dat is duidelijk maar volgens klantenservice komt er geen credit of verrekening.

"Zodra de actie verwerkt is (dit kan 1 of 2 maanden duren) gaat het nieuwe bedrag in. Tot die tijd zal u het bedrag van 70 euro betalen". Zo is het uitgelegd en heb ik het begrepen.

Maar goed. We wachten het een maand af en houden de facturen in de gaten. In ieder geval bedankt