Skip to main content

Ik heb een offerte met een aanbod voor overstap van Ziggo naar KPN met 6 maanden gratis Ziggo Sport. Ik zou daarna gebeld worden. Dat is gebeurd. Alles klopt, behalve de 6 maanden gratis Ziggo sport. Bedrag van de offerte wijkt dus af. Telefonische medewerkers geven aan dat ze dit niet kunnen oplossen. 

Ik weet de naam van de jongen die het aangeboden heeft. Kan die worden benaderd?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Die langs de deur gekomen is, dat is waarschijnlijk een externe colporteur. Hij had misschien een KPN jas aan, maar hij zal denk ik niet rechstreeks bij KPN werken. Dus ik denk dat KPN niets kan met die naam.


dus dat aanbod gaat helaas aan mijn neus voorbij? wat raar. Ik heb de offerte in een pdf.


Ow, als u een offerte in pdf heeft, dan zou die toch wel gehonoreerd moeten worden zou ik zeggen. Er gaat hier ook nog een KPN medewerker reageren. Ik ben benieuwd wat die er van zegt.


dank je Nick83


Hoi @marjoland, welkom op ons forum!
Welke bedragen worden er genoemd in de offerte?

Ik kijk ook graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


hallo @Thomas, 

Het bedrag waarmee ik akkoord ging was 35,00 Euro voor de eerste 6 maanden. 

Daarna wordt dat 74,99 Euro per maand. Het verschil zit hem in eerste 6 maanden gratis ziggo sport.

Ik zal mijn profiel aanvullen en een seintje geven.


@Thomas profiel ingevuld


@Thomas Hoop dat je kan helpen. Ik kan je het aanbod mailen in pdf.


Ik ga er voor je achteraan @marjoland, stuur je even een privébericht!


@Thomas 

Hi Thomas, 

Helaas krijgt mijn verhaal nog een vervolg. Ik ben echt al maanden tevreden klant van KPN Glasvezel. De beloofde eerste 6 maanden gratis Ziggo Sport is nog steeds niet verwerkt door de klantenservice.

Ik heb je de overeenkomst in pdf al gemaild. Je hebt me toen heel goed geholpen. Ik kreeg alleen maar 1 x de korting, ipv 6 maanden. Ik vind het zo jammer dat er zo lastig blijkt om gewoon het aanbod ook daadwerkelijk toe te passen. Kan jij nogmaals checken voor mij?

 

Hartelijke groet, 

 

Marjolein Landman


Hoi Marjolein! Ik heb meteen even gekeken, en het was ook even zoeken.
Het bedrag is op je factuur van 14 juli 2022 in mindering gebracht maar valt dat niet zo op omdat er nog wat andere eenmalige kosten op staan waardoor de factuur maar €5 lager was dan normaal.


Hi Thomas, 

Ja klopt. Maar ik zou toch 6 maanden korting krijgen? dus 6 x 15 Euro? en niet 1 x 15 Euro?

Super dat je zo snel helpt trouwens.

groet Marjolein


😊Er is op die factuur 6 x €14,99 =€89,94) in mindering gebracht, anders was de factuur €134,98 geweest.
Op de tweede pagina van die factuur kun je zien waar deze kosten uit opgebouwd zijn.


Aha nou snap ik hem! super bedankt voor je geduld 😀 

Dank voor je snelle antwoord


Graag gedaan hoor! 😊