Skip to main content

Ik heb een half uur geleden gebeld met de mededeling dat ik mijn Internet en TV wil opzeggen. Er is mij een aanbod gedaan voor als ik blijf. Ik zou dit aanbod graag per mail ontvangen om op een later moment om een vergelijking me een nieuwe provider te maken.

Is het mogelijk mij dit toe te sturen? 

Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. Doorgaans wordt je telefonisch een aanbod gedaan en dan is het take it or leave it. Bij acceptatie krijg je de orderbevestiging. De aanbiedingen wisselen per dag zo'n beetje. 

Hallo @Michel_Buijs ,

Vraag de volgende keer om een "Contractsamenvatting". Die wordt je dan direct per e-mail gestuurd.  Dat is bij KPN een ander woord voor een offerte. De tekst van de e-mail:  

U wilt een bestelling bij ons doen. Een samenvatting van deze aanvraag vindt u in de bijlage ‘Contractsamenvatting’. 

Dat kun je dan even bekijken terwijl je met die persoon aan de lijn zit. Daarna moet je wel meteen ja of nee zeggen. 

Zeg je ja, dan is dan pas de verlenging een feit. Je ontvangt dan een tweede e-mail met deze tekst:

Bedankt voor het verlengen van uw contract. Fijn dat u weer voor KPN kiest. We gaan meteen voor u aan de slag. Geniet van uw dag!

Overzicht maandelijkse kosten na uw verlenging
In de bijlage Prijsoverzicht staat wat u gaat betalen. Uw nieuwe contract vind u in de bijlagen. Hierin zijn alle afspraken met u verwerkt.

Het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn als je toch opnieuw voor KPN kiest, @Michel_Buijs💚

Ik begrijp dat mijn collega van de telefonische klantenservice je een aanbod heeft gedaan. Logisch dat je deze wilt vergelijken. Ik kan je dit aanbod alleen niet alsnog toesturen per e-mail. Daarvoor is de KPN Community niet geschikt. Je kunt opnieuw bellen en aangeven dat je graag het aanbod per e-mail ontvangt. Mijn collega kan dit voor je regelen.

Reageer