Skip to main content

Hallo

In november hebben wij bij deurverkoper van KPN abonnement afgesloten; glasvezel 3mnd voor 35,- incl. met 2 boosters en gratis TV+ met zenders. 

Nu worden toch de kosten voor de TV+ in rekening gebracht a 12,50.

Uitleg: zie aanbod op de site. Tegemoetkoming: mobile abonnement met korting afsluiten…..

Hier neem ik geen genoegen mee. 

Ik hang inmiddels al 56 minuten aan de telefoon en word nu weer doorverbonden naar de technische dienst (?) Blijkt dat de afdeling deur-tot-deur dit kan oplossen. Ik zou direct iemand aan de telefoon krijgen…

Is dit de manier om van mij af te komen? Dat ik zelf maar ga ophangen?

Ik vind dit absoluut geen service!!

Hoi @NancyV 

Welkom op het forum bij KPN, en tevens welkom als mede klant bij KPN.

Dit is het gevaar van internetdiensten kopen bij een deurverkoper, ze beloven je gouden bergen met een prachtige verkooppraatje erbij, maar uiteindelijk zie je dan verkeerde bedragen op je eerste factuur staan of je mist gewoonweg een korting.

Daarom adviseer ik altijd, en er zijn nog meer mede forumleden die dit zeggen, om niets te kopen bij een verkoper aan de deur, hoe mooi het verhaal ook mag klinken.
Want 3 maanden korting is wel heel karig, terwijl je via de website van KPN zelf, 6 maanden lang 35,- euro per maand betaald voor internet + televisie samen (bij een 1 jarig contract) of 12 maanden lang 35,- euro per maand (bij een 2 jarig contract).

Dus altijd zelf oriënteren via de website van KPN zelf, en het vervolgens zelf online aanvragen, dat is gewoonweg de veiligste weg.

Maar goed, de toegezegde kortingen dient je wel te krijgen, mits dit ook staat vermeld op overeenkomst met KPN, en de deurverkoper het ook goed heeft ingevoerd op zijn tablet.

Een KPN moderator kan binnen jouw klantgegevens kijken, waar het nu fout gaat, maar ook om te zien of alle beloftes van de deurverkoper goed zijn ingevoerd binnen je KPN abonnement.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, al kan dit in sommige gevallen ook sneller zijn.

 


Beste Michel,

Dank je voor je reactie. Ik ben ook geen aan-de-deur koper. Maar ik mag toch aannemen dat een gerenommeerd bedrijf als KPN op de hoogte is als er een deurverkoop-team de straat op gaat. En zeker dit team goed informeert wat de aanbiedingen zijn! Want dit is misleiding.
 

Ik heb mijn forum profiel aangevuld. Ben heel benieuwd hoe snel de moderator contact opneemt, dit gaat oplossen en met een goed aanbod. De aanbieding van de deurverkoper staat goed vermeld in het contract. Bovendien zie ik op de site dat de aanbiedingen én prijzen zijn aangepast tov gisteren. Het zal mij benieuwen waar KPN mee komt.


Hoi Nancy,

Het deurverkoop team wordt ingezet door een extern bedrijf, die dit in opdracht doet voor KPN.
De deurverkopers zijn dus in dienst van dat extern bedrijf, deze verkopers proberen natuurlijk zoveel mogelijk abonnementen aan de deur te verkopen, want daarmee kan een deurverkoper vaak ook een extra bonus mee verdienen.

Super dat je jouw forum profiel inmiddels hebt ingevuld, waardoor het dus even wachten is op een KPN moderator, die  jouw topic gaat behandelen.


Hoi @NancyV .  Om dit soort situaties te voorkomen sturen we ALTIJD een bevestiging.  Die heb jij ook gehad.

Daar zie ik het volgende:




K

Wat klopt er niet aan dit aanbod?


Als ik het starttopic van @NancyV goed lees zou TV+ gratis zijn, maar wordt op de bevestiging berekend @Erwin_ 


Beste @Erwin_ 

Dit is de bevestiging die ik ná mijn contractbevestiging van de deurverkoper heb ontvangen. En wat @Nomen Nominandum schrijft klopt deze niet. 

Bijgaand pagina 1 van de bevestiging zoals ik deze heb ontvangen. Zoals te zien staat hierin vermeld korting KPN TV+ 3mnd - 12,50. Deze afspraak is niet overgenomen.

@Erwin_  graag zie ik de correctie op onze huidige factuur tegemoet. 

Mvg 

 

 


Dan wil ik voorstellen om inderdaad 37,50 te crediteren.  Ga jij hiermee akkoord?


Beste @Erwin_ 

daar gaan we mee akkoord.

dank je voor het oplossen.

mvg Nancy 


Beste @Erwin_ 

daar gaan we mee akkoord.

dank je voor het oplossen.

mvg Nancy 

 

Hoi @NancyV 

Super fijn om te lezen, dat het probleem naar tevredenheid voor je is opgelost.
En ik ga ervan uit, dat je niet meer zo snel iets aan de deur zult gaan kopen.


@NancyV : Ik heb het bedrag ingeboekt. Hou even de volgende factuur in de gaten. Als het daar niet in mindering is gebracht, geef me dan hier even een seintje. 


Ga ik doen Erwin_ . Ik hou je op de hoogte 


@Erwin_  Hi Erwin, het bedrag is verrekend. Dank voor je hulp. Gr Nancy


Top!  Dank voor de update.