Skip to main content

Een tijdje terug is een kpn verkoper aan de deur geweest en heeft aan ons de 1gb glasvezel verkocht met kortings aanbieding en een korting op netflix. en vanwegen verhuizing heeft hij het een maand later in laten gaan zodat we op ons nieuwe adress alles zouden hebben.

Nu wil ik dus netflix toevoegen met de korting, maar laten ze me de volle pond betalen, en na het bellen van de klantenservice zien ze nergens in staan dat t n combideal is en krijg ik als antwoord “ik kan hier niets terug vinden dus kan niks voor u doen”. En ze kunnen me ook niet doorverbinden naar iemand die dit wel kan.. ook op mail kreeg ik het antwoord dat ze niks kunnen doen en verder niet eens meer informatie gevragen of niets. 

Mij is bij verkoop die korting beloofd, was dat een leugen om zo de verkoop af te ronden???

Wie kan mij hier wel bij helpen?

Hallo @Banani Netflix + Gigabitverbinding bestaat gewoon als je een abo/ af wilt sluiten.

Het zou dan ook in je contract moeten staan.

Zie onderstaand voorbeeld:

 


Bedankt voor je reactie. 

Maar dat staat er dus niet in, gewoon ultrasnel internet 1gb.

en ik kan netflix toevoegen (de 4k variant) maar dan betaal ik volle mep,

en kan ik de beloofde 5euro korting niet toepassen, iemand van kpn die me hiermee kan helpen?


Dan is de Netflix combinatie niet voor je aangevraagd lijkt het. 😕 Stond deze wel op de bevestiging die je van de deurverkoper hebt gekregen? 
Zo ja, dan kun je het beste nogmaals met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Geef daarbij aan dat de bevestiging die je van de deurverkoper hebt ontvangen niet overeen komt met wat uiteindelijk besteld is. 
Hopelijk kan mijn collega het dan alsnog aanpassen. Zeker nu je weet dat er een Ultrasnel + Netflix bundel is.

Als de €5,- korting het Combivoordeel is (de €5,- entertainmentkorting), dan kun je deze activeren door middel van je Combivoordeel aanmelden. 🙂


@Sanne_M Hoi, bedankt voor je reactie. Staat ook niet in de bevestiging, maar dat was wel beloofd, dan is die dus niet goed doorgevoerd. (waarom zo ik de 5euro korting niet willen?) Kost me niets extras want netflix kunnen we niet zonder:P

Waarschijnlijk heeft de verkoper het dan niet doorgevoerd als bundel?

Kan iemand dit in orde maken?


Waarschijnlijk heeft de verkoper het dan niet doorgevoerd als bundel?

Dat vermoed ik. 

Het kan in orde gemaakt worden, mits je abonnement nog geen 14 dagen actief is. Nadeel is dan wel dat het geannuleerd moet worden en opnieuw aangevraagd moet worden. Kans is dan dus dat je eventjes zonder diensten zit, tenzij mijn collega een alternatief weet. Maar dat kan ik niet garanderen. 😬 Hiervoor kun je met ons bellen voor het annuleren en opnieuw aanvragen van het abonnement met Netflix. 

Mocht dat niet meer kunnen, dan houdt het helaas op. 😔 Weet dan wel dat je Netflix nog aan kunt zetten op je abonnement (ik kan ook niet meer zonder) en je ook €5,- entertainmentkorting hierop kunt krijgen als je ook een mobiel abonnement hebt van KPN.

Als de €5,- korting het Combivoordeel is (de €5,- entertainmentkorting), dan kun je deze activeren door middel van je Combivoordeel aanmelden. 🙂

Dit stukje. ☝🏻 Als je alleen Netflix als entertainmentpakket aan hebt dan is daar dus korting op mogelijk in combinatie met mobiel!


Het is toch niet mijn fout dat het niet goed door is gevoerd? is wel makkelijk om te zeggen dat ik hem alsnog met een kpn telefoon abo kan krijgen maar ik zit al vast wegens anders, er werd mij  gezegd dat als ik de 1gb internet zou afsluiten ook korting kreeg op netflix, als dat dan allemaal niet goed word doorgevoerd is dat toch niet het probleem van de klant?

Ik vin dit geen service hoor, ben er nou al zo lang mee bezig


Daarom is mijn advies ook altijd om de bestelbevestiging goed door te nemen op het moment dat je die ontvangt. Als dan blijkt dat er iets niet klopt dan kan het nog aangepast worden voordat je abonnement ingaat. 

Daarna kan het alleen binnen de 14 dagen bedenktijd en daarna helemaal niet meer. 😕
Je kunt uiteraard wel Netflix toevoegen aan je abonnement als losse optie, maar het pakket van 1 Gbit/s en Netflix kan niet na afloop nog geactiveerd worden helaas. 


hoi, 

ik wist ook niet dat het op de bestelling erbij moest staan. Vreemd dat jullie me niet gewoon de korting kunnen geven en zo moeilijk doen..

Slechte service, iets beloven en daarna maar op de klant afschuiven, jullie zijn de deskundige niet ik.

jammer dat het al gelijk zo moet


Als mn abbo klaar is ben ik weg, slechte service. Ik heb de bestelbevestiging nagekeken leek mij in orde.

Weet toch niet hoe jullie abos werken. Jullie komen aan mijn deur en beloven van alles, en dan maar mij zo naaien, lekker hoor. Laat maar ben weg als mijn abo klaar is, zijn nu al zoveel maanden verder.

Bedankt voor de moeite