Skip to main content

Totaal per maand, met actiekorting € 49,99
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 73,45

 

Ik heb een rekening gekregen van € 73,45 terwijl die € 49,99 had moeten zijn. Wat gaat er niet goed en hoe wordt dit weer rechtgetrokken?

 

Het verloopt sinds een maand of 2 niet heel erg soepeltjes tussen mij en KPN, dit is de derde keer dat er iets speelt. Ik vind dat veel in zo'n korte tijd.

Goedemorgen @EdwinZonderNaam EZN en bedankt voor je bericht!
Allereerst excuses voor deze late reactie. Ik ben meteen even mee gaan kijken en je hebt helemaal gelijk; de korting waar je recht op hebt, is niet meegenomen op de afgelopen factuur dus goed dat je hier melding van maakt. Ik ga hier actie op ondernemen en kom hier bij je op terug. Ik ben bang dat de korting op de volgende factuur ook niet mee wordt genomen als er geen actie wordt ondernomen dus ik ga hiermee voor je aan de slag. 


Dank voor je bericht en ik hoor graag van je.


Goedemorgen @EdwinZonderNaam EZN!

Excuses voor de late reactie, door ziekte en vakantie ben ik nu pas weer aanwezig. Ik ga, zoals afgesproken, hiermee aan de slag en kom hier z.s.m. bij je op terug! En bedankt voor je geduld :) 


Goedemiddag @EdwinZonderNaam EZN, ik zie dat op de laatste factuur de korting nu wel is meegenomen dus het lijkt nu goed te gaan. Mocht dit volgens jou niet het geval zijn of toch niet helemaal kloppen, laat me dit van vooral weten!


Hoi Jan ... ik zie ook dat het op de laatste factuur (januari 2023) allemaal is verrekend ... dank en een fijne dag ... groeten Edwin.


Hoi Jan ... ik zie ook dat het op de laatste factuur (januari 2023) allemaal is verrekend ... dank en een fijne dag ... groeten Edwin.

Graag gedaan @EdwinZonderNaam EZN en bedankt voor je terugkoppeling!

Voor nu nog een mooie dag toegewenst en mocht je ons nog een keer nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)