Skip to main content

Graag zie ik na meerdere pogingen de aanhef "meneer” aangepast worden naar "mevrouw”. Dit is al jaren fout maar het wordt maar niet aangepast. B.v.d.

Hallo @haasje1909, laten we inderdaad de tenaamstelling eens gaan aanpassen. Zou je het forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik de gegevens in de administratie vervolgens aanpassen, 


Ik wil geen account o.i.d. aanmaken/invullen. Enkel de aanhef veranderen naar mevrouw. Alvast bedankt.


Dan kan KPN toch op geen enkele manier weten en controleren om welk abonnement dit gaat?

En: volgens mij heb je al een account gemaakt, anders had je dit bericht niet kunnen plaatsen.


Zonder gegevens kan ik helaas niks aanpassen @haasje1909. Je hebt al wel een forumaccount waarmee je berichten hier plaatst. Dat account heeft een profiel waarbij je bepaalde gegevens kunt invullen die alleen zichtbaar zijn voor de medewerkers van KPN (waaronder ikzelf). Zonder deze gegevens over jouw abonnement kan ik geen aanhef veranderen in onze administratie. 

Mocht je dit echt niet willen invullen, dan is er maar 1 optie: Bellen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402.