Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ook mij lukt het niet om de aanhef van emails te veranderen van heer naar mevrouw. Terwijl in de persoonsgegevens echt mevrouw staat. Hoe kan dit aangepast worden?

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi en van harte welkom op ons forum @KarenO!

Ik kijk graag even met je mee naar de aanhef. Staat de aanhef verkeerd op alle mails en informatie die je krijgt? En vul je ook je forumprofiel meteen zo volledig mogelijk in? Graag inclusief je geboortedatum, laatste cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer (dit kan je kwijt bij ‘persoonlijke gegevens’) en eventueel mobiel nummer. Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


Hallo Alexandra,

De aanhef staat verkeerd op alle emails. Zeker bij de factuur mails. Ik heb het forumprofiel ingevuld voor zover ik de informatie direct bij de hand had. Delen van bankgegevens laat ik niet achter op websites.

Vriendelijke groet, KarenO


@KarenO Dat begrijp ik, het is goed dat je voorzichtig bent met je persoonlijke gegevens. Ik heb ze alleen nodig ter verificatie. Als je ze invult bij ‘persoonlijke gegevens’ in je forumprofiel, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Heb je dat toch liever niet, dan kan je voor hulp hierbij ook bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800-0402.