Skip to main content

Goedenavond, 

Ik heb mijn aankoopbewijs nodig voor de fitbit3 actie. Ik heb een samsung a55 toestel met abonnement online gekocht. Maar het aankoopbewijs is nergens te vinden. Niet in de mail en ook niet in de app. Kunnen jullie mij hieraan helpen?

Hallo @Jen82 

Je kan je aankoopbon opvragen via Mijn Bestelling en anders via de klantenservice:

Zoek je contract en aankoopbon op in ‘Mijn Bestelling’

Download je contract met aankoopbon van je toestel door deze stappen te volgen:

• Ga naar https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/
  • Log in met het bestelnummer en de postcode
  • Klik op download beschikbaar om het contract te downloaden.
  • Goed om te weten: Je contracten zijn te downloaden tot en met 6 maanden na de ingangsdatum van je contract.
Mijn Bestelling
Je vindt je contract in Mijn Bestelling onder het kopje ‘contract’

Vraag je contracten en aankoopbon op via de klantenservice

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Je kunt hiervoor bellen met ons gratis nummer 0800 - 0402.

• Alleen de contractant kan een kopie van het contract (met aankoopbon) opvragen
  • Een kopie van het contract is gratis
  • Het contract wordt verstuurd naar het contact e-mailadres
  • KPN heeft geen kopie van contracten die zijn afgesloten bij zakenpartners van KPN. De zakenpartner heeft hiervan zelf een administratie, verwijs de klant hiervoor naar de zakenpartner waar het abonnement is afgesloten.

Bron:

Bedankt voor je bericht! Maar is dit ook zo als je de telefoon niet in 1 keer betaald hebt maar mt een krediet overeenkomst? In mijn bestelling staat alleen mijn contract. 

Wanneer heb je het toestel ontvangen?

Ik heb het toestel 15 oktober ontvangen .

@Jen82 Je zou ook dan een factuur van de volledige toestelprijs moeten krijgen, dat je hem op afbetaling koopt maakt niet uit.

Dan wordt het toch bellen met de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00) zoals eerder genoemd:

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Je kunt hiervoor bellen met ons gratis nummer 0800 - 0402.

Reageer