Skip to main content

Hello,

 

Ik heb een aankoop bon nodig van mijn abonament.  Die kan ik nergens vinden . Kunt u mij daar in helpen ?

Hallo @Matylda 

Daarvoor kan je inloggen in Mijn Bestelling (kpn.com) 
Gebruik daarvoor het Bestelnummer (staat in de bevestigingsmail) samen met jouw postcode.


Ik kan hem niet vinden daar 


Ik bel met klantenservice willen ze mij die niet geven


Hallo @Matylda , was het een online bestelling? Dan zou het in Mijn Bestelling moeten staan.
Misschien kan een KPN moderator je helpen. Plaats daarvoor je gegevens in het Forum profiel.
De velden met (Privé) erachter zijn alleen zichtbaar voor KPN.


Ja dat was wel online besteling die kan ik ook nergens vinden . Ik hoop dat wel iemand kan minn helpen en mijn aankoop bon sturen 


Hallo @Matylda, bij jouw contract zit als laatste bijgevoegd de aankoopbon van jouw toestel. Ik heb je een kopie van het contract per e-mail opgestuurd met daarbij dus ook de aankoopbon. 


Zou die aankoopbon dan niet ook in Mijn Bestelling als bijlage in het contract moeten staan?


Zou die aankoopbon dan niet ook in Mijn Bestelling als bijlage in het contract moeten staan?

Dat zou moeten inderdaad. Topicstarter geeft aan het daar niet te kunnen vinden, dan ben ik de beroerdste niet om het even na te sturen. 


Uiteraard 👍, maar ik check graag of mijn suggestie(s) juist zijn 😎.