Skip to main content

graag zou ik de aankoop factuur ontvangen van mijn abonnement + telefoon. dit is een factuur van ± 3 jaar geleden.

na 20min aan de telefoon gehangen te hebben en mij niet verder kon helpen, verwees ze mij door naar hier. 

iemand die mij hiermee zou kunnen helpen? 

Beste @fhfhvb, welkom! Wat gek dat je hierheen gestuurd bent, dit is iets wat elke klantenservicemedewerker (dat ben ik in feite ook) kan. Als je een abonnement met toestelkrediet hebt afgesloten, dan staat op de laatste pagina van het contract het aankoopbewijs. In dat geval kan je deze opvragen via Mijn Bestelling, mits je het ordernummer nog weet. Als dat niet zo is, vul dan even je forumprofiel aan met je adres, klantnummer, 06-nummer en merk/type toestel waar het om gaat. Zolang dit staat in een hokje met ‘privé’ daarachter, is dat alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


@Marcia_ ik heb mijn profiel ingevuld! het contract kan ik helaas ook niet terugvinden gezien ik in 2021 overgestapt ben naar sim only abonnement. hopelijk kun jij dit wel voor mij terug vinden :) 


Dankjewel! Ik zie dat je het toestel destijds via Belsimpel hebt verkregen, kan dat kloppen? In dat geval kan je het beste even contact met hen opnemen: ik heb het aankoopbewijs hier niet helaas!