Skip to main content

Er worden aankopen gedaan die ik niet terug kan vinden bij de aankoop geschiedenis van apple zelf. Nu heb ik veels te hoge facturen met onzichtbare aankopen die ik niet heb gedaan.

 

hoe nu verder?

Hoi @Thijsspoelman, welkom bij ons op het forum. Als je ze niet kunt plaatsen snap ik dat je je afvraagt waar het van komt. Heb je ook bij de specificatie op de factuur gekeken? Daar staat vaak waarvoor dit soort bedragen in rekening worden gebracht.

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niet zien wat het is. Het zou ook kunnen dat het om aankopen via Payinfo gaat, als dat het geval is kan je op hun website inloggen (met je 06-nummer) en kijken wat daar staat.


Bij mijn apple aankopen staat niks van de honderden euro’s die “ik” dan zou hebben aangekocht. Hoe kan ik dit oplossen voordat kpn mijn mobiele nummer blokkeert?


Dat zijn hele hoge bedragen inderdaad! Had je ook al gekeken bij Payinfo wat ik noemde? Dat is iets anders dan de Apple aankopen. Je kunt ons ook bellen op 0800-0402, dat is de snelste manier om dit soort dingen te bespreken.