Skip to main content

Beste,
Tot april zat ik met mijn huishouden bij t-mobile (voor mobiel, tv en internet), vanwege de aanleg van glasvezel en mensen aan de deur heb ik besloten over te stappen. Aangezien glasvezel aangelegd zou worden en gereed zou zijn in augustus werd mij in de winkel verteld dat als ik nu overstap mijn telefoon direct in zou gaan en tv en internet abonnement van tmobile over zou gaan naar kpn vanaf augustus.  Dit zou wel veroorzaken dat mijn korting van 10/15 euro per maand bij tmobile (omdat ik t-mobile thuis + mobiel had) zou vervallen vanwege dat ik vanaf moment van oversluiten nog maar 1 actief abonnement zou hebben daar, een verlies dat ik wel wilde nemen voor die paar maanden. Nu in augustus zie ik opeens dat het pas maart - april 2024 wordt voordat de aansluiting komt waardoor ik echt een aanzienlijk bedrag betaal voor deze lange oversluitperiode… dit is 8 maanden later dan in eerste instantie vermeld is. Jullie kunnen je voorstellen dat dit niet een heel fijn begin is van het hebben van een nieuwe provider… Wat kunnen jullie voor mij betekenen om deze extra kosten op te vangen?

Hoi @Tomtom124, welkom op ons forum!
Dat is wel ontzettend balen inderdaad! Is er geen koper op jouw adres?

Wat betreft de aanleg van glasvezel, daar kan ik weinig over zeggen behalve dat dit soort dingen wel aan verandering onderhevig is en soms uit kan lopen. Dat loopt verder via de kabelbeheerder kpnnetwerk
De abonnementskosten of gemiste korting kan ik niet vergoeden


Hi @Thomas ,

Nee helaas is dit nooit aangelegd. Alleen de originele telefoonkabel. In de winkel werd mij verzekerd van dat het rond augustus aangelegd zou worden, ik vind maart/ april niet “rond augustus”. Toch wil ik vragen of jullie mij een korting of vergoeding kunnen aanbieden anders denk ik dat ik gewoon lekker bij t-mobile blijf en mijn telefoon ook weer daarnaartoe oversluit.. vrij raar dat er mensen aan de deur je komen overhalen bij kpn te gaan en dat het je vervolgens honderden euro’s extra kost.


Ah dat is balen inderdaad, ik heb er helaas ook niet echt een oplossing voor