Skip to main content

Dag kpn,

 

Ik zou graag mijn ongenoegen willen uiten over de gang van zaken rondom kpn (glasvezel):

Glasvezel aansluiting had ik aangevraagd rond 13 augustus. Aansluiting was pas weken later. Ongeveer alles wat maar fout kon gaan ging fout. Monteurs die niet kwamen opdagen, verkeerde apparatuur besteld (waardoor ik het zelf in de winkel) kon ophalen, afdelingen die allemaal andere informatie verschaften wat enorm verwarrend en frustrerend werkte. 
 
Inmiddels heb ik internet maar het wifi signaal is bagger in het huis en werkt dus niet naar verwachting. 
 

Jullie hebben mij een factuur gestuurd voor aansluitkosten, aansluiting die me echt koppijn heeft bezorgd en toen ik bestelde werd er aangegeven dat er geen aansluitkosten waren. 

kortom: weken zelf m’n aansluiting bij jullie moeten regelen, 7 uur met jullie klantenservice aan de telefoon gezeten (zonde van m’n tijd) terwijl jullie me intern van het kastje naar de muur sturen. Die ga ik niet meer bellen want duurt me te lang en wordt slecht geadministreerd, dus dan maar zo. Mijn wifi thuis is slecht, en kan verholpen worden door 60 euro per wifi booster te betalen. Jullie rekenen ook nog aansluit kosten. Ik sta op het punt m’n abonnement bij jullie weer op te zeggen ivm zeer slechte start en slechte klantenservice. 

 

mijn oplossing: een welgemeend excuus met de intentie dat dit niet nog een gaat gebeuren, aansluitkosten schrappen en vier gratis wifi boosters opsturen zodat ik normaal gebruik kan maken van internet.

 

ik zie uit naar jullie reactie en alvast bedank! Hopelijk kunnen we met elkaar verder. 
 

 

Kun je eens een screenshot plaatsen van bladzijde 2 van de factuur waar de aansluitkosten op zouden staan @Tde86 ???

Voor goede wifi kan KPN geen algemeen advies geven daar ieder huis, pand of omgeving anders is, wifi is dan ook je eigen verantwoordelijkheid en kun je KPN niet op aanspreken.

Desondanks doet KPN er alles aan om klanten te helpen om een goede wifi te ontvangen. Zie onder andere onderstaande links met mogelijkse oplossingen en advies:

en

Succes.

 


Reageer