Skip to main content

Betreft klantnummer ***** , 

Ik heb ruim voor mijn remigratie op 14 september 2023 het abonnement opgezegd en ben op 1 oktober verhuist. Er is vanaf die datum geen aansluiting op mijn naam op het adres. Er is een eind factuur opgemaakt en deze heb ik betaald. Desondanks ontvang ik weer een aanmaning voor het betalen van een factuur van €140. 

Ik kan de klantenservice niet bereiken vanuit het buitenland.  Het nummer 0612001200 is ook niet bereikbaar via WhatsApp. 

Graag uw reactie op korte termijn.

Vriendelijke groet

Marina Botland 

 

Admin: Privégegevens verwijderd

Hallo @Botland vanuit het buitenland is het nummer +31612001200 of Twitter of Facebook.

 


@JanD  WIL je aub mijn bericht goed lezen? Ik heb dit nummer vermeld in mij post. Geen verbinding mogelijk!

 

 


Ik heb dit nummer vermeld in mij post. Geen verbinding mogelijk!

 

 

Halo @Botland ,

Op het moment dat jij dit schreef was de klantenservice niet open voor dit soort vragen. Vandaag tussen 8.00 en 18.00 Nederlandse tijd weer wel. Grote kans dat je nu telefonisch wel contact kunt krijgen via+ 31612001200.

Spreek in "Collections"

En anders kun je het beste via Facebook of Twitter contact opnemen met KPN. 

Dit forum is geen geschikt medium voor dit soort vragen vanwege uit te voeren controles.  

 

 


Hallo @Botland, goed dat je contact opneemt!

Is het nog gelukt om via Facebook of Twitter contact op te nemen? Zo niet, dan kijk ik graag even met je mee. Ik heb dan wel wat informatie van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?