Skip to main content

Ik zou graag willen weten wanneer iemand het internet komt aansluiten, ik wacht al sinds 3 oktober en heb nog steeds geen informatie. Ik heb tweemaal contact opgenomen met KPN om een ​​ticket te verkrijgen zodat KPN Netwerk kon komen internet aansluiten, maar tot op de dag van vandaag heb ik geen reactie ontvangen, het duurt erg lang. Ik wacht op uw snelle reactie, anders ben ik genoodzaakt de bestelde dienst te annuleren.

Hi @Aniametin, welkom hier. 

Zo te lezen wacht je nog op KPN Netwerk tot je wordt aangesloten. Is dat al gelukt?


Nee, ik heb bericht gekregen van KPN Netwerk dat ze wachten tot KPN een ticket stuurt en dan komen aansluiten. 

KPN zegt dat ze wachten op KPN Netwerk en KPN Netwerk wacht tot KPN hen een ticket stuurt. Ik begrijp hier niets meer van.


Dat is dan wel vreemd. Ik kan in ieder geval voor je kijken of wij nog iets in gang moeten zetten. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hartelijk dank. 

Ik heb het al ingevuld. Als je nog iets nodig hebt, laat het me dan weten.

 


Dankjewel. Ik heb opdracht gegeven om KPN Netwerk aan te sturen om de aansluiting in orde te maken. Ik verwacht dat dit in de loop van volgende week wordt opgepakt zodat KPN Netwerk dit in kan plannen. Hou je telefoon in de gaten voor het geval dat mijn collega's extra informatie nodig hebben. 

Het is nu in ieder geval in gang gezet. 


Hartelijk dank u.