Skip to main content

Ik zie in "Mijn KPN” de status staan dat ik alles zou kunnen gaan aansluiten per 1 december maar als eerste ik heb NIETS besteld en mijn aansluiting is al een geruime tijd actief bij KPN dus ik vind het zeer vreemd wat er nu gebeurd op "Mijn KPN” kan er iemand mij uitleg geven wat er aan de hand is ?????

Hallo @Meerwillenweten2017 ,

Het lijkt om glasvezel te gaan. Ik vermoed dat de aansluiting inderdaad al geregeld is en dat je helemaal niets hoeft te doen. Er verandert ook niets aan jouw abonnement. 

 


@Noordzee zou best eens kunnen maar ik heb hier alleen een aansluiting van Glasvezel zitten van T-Mobile KPN levert hier nog geen glasvezel ook niet op het netwerk van T-Mobile vreemde zaak toch…..

 


@Noodzee zie ook de geopende bijlage van de status ….

 


Hoi @Meerwillenweten2017 en bedankt voor jouw bericht! 

Krijg je nu nog steeds dezelfde melding te zien in jouw 'MijnKPN omgeving'? Ik kan dit namelijk niet meteen plaatsen, ook als ik je klantdossier erbij pakt zie ik zo niks wat deze melding kan verklaren. Daarom ben ik in eerste instantie dus benieuwd of je dit nog steeds te zien krijgt. Mocht dat het geval zijn, dan ga ik dit voor je uitzoeken. 


@JanZ_ 
In de bijlage de uitdraai van heden vandaag 29-11-2022 dus staat er nog steeds in ???


@JanZ_ 
In de bijlage de uitdraai van heden vandaag 29-11-2022 dus staat er nog steeds in ???

Hoi @Meerwillenweten2017, ik heb hier oprecht geen verklaring voor. We zijn er met meerdere mensen ingedoken maar tot nu kan niemand deze melding plaatsen of verklaren; wij zien geen aangevraagde wijzigingen voor je abonnement en alles werkt zoals het zou moeten. Nu is het morgen natuurlijk al 1 december dus we zijn wel even benieuwd of je deze melding morgen nog steeds te zien krijgt. Het gaat in ieder geval geen invloed hebben op je diensten of de werking van je diensten.