Skip to main content

In juni 2 mobiele abonnementen overgesloten naar KPN n.a.v. eerdere aanschaf tv/internet abonnement.

Akkoord gegaan met overstap onder voorwaarde dat 2x aansluitkosten niet betaald hoefden te worden.

Dit was akkoord en op mijn vraag voor een bevestiging hiervoor antwoord dat dit niet nodig was, dit zou automatisch op eerste of tweede factuur verrekend worden.

Gevraagd naar naam medewerker om op terug te vallen als het onverhoops niet zou gebeuren. Dit was ook niet nodig, het zou echt goedkomen.

Je raadt het al, tot op heden, 4 maanden verder, nog steeds geen 2x eur 25 retour geboekt.

Graag zou ik zien dat dit eerstvolgende factuur per omgaande geregeld wordt.

Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800 0402 en aangeven dat je een medewerker wilt  spreken


Dat snel dat betwijfel ik, duurt meestal hele poos voordat je menu door bent en iemand aan de lijn hebt.

Reeds eerder via chat gecommuniceerd en voorgestelde terugbelverzoek geaccepteerd.

Wanneer gebeld wordt laat men telefoon 1x overgaan,  had niet eens de mogelijkheid om op te nemen.

Er hoort als het goed is aantekening over deze afspraak in dossier te staan. Dit ksn dan toch gewoon uitgevoerd worden?

En anders mag medewerker mij bellen, lijkt me handiger en sneller.

 


@RvanderP vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan pakt een moderator het op zodra je topic aan de beurt is.


Reeds gedaan, dank voor de opvolging.


Reeds gedaan, dank voor de opvolging.

Mooi zo, vul in je forumprofiel je beide mobiele nummers in het prive gedeelte in.


Hi @RvanderP, goed dat je het navraagt als je de beloofde vergoeding nog niet gezien hebt. Fijn dat je op advies van @jimny je gegevens al in je profiel gezet hebt!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad een notitie van 29 maart waarop toegezegd is dat je 2x de aansluitkosten (van beide mobiele abonnementen) zou terugkrijgen. Ik zie ook dat het op de een of andere manier nog niet verrekend is. Dat maak ik voor je in orde. Maakt het je uit op welke factuur het verrekend wordt, die van je Thuis abonnement of mobiel? Ik kan het bijvoorbeeld in 1x voor je vergoeden op je KPN Thuis factuur, dan zorg ik dat er op de eerstvolgende factuur 50 euro verrekend wordt.


Goedemiddag,

Dank voor je reactie.

maakt niet uit waarop je het stort, is allen hetzelfde rekeningnummer.

 

Mvg

Remco


@RvanderP Hi Remco, helemaal prima! Ik heb de vergoeding voor 50 euro voor je aangemaakt. Deze wordt verrekend op de eerstvolgende factuur van je mobiele abonnement. Dat was toch makkelijker, aangezien ik even ruzie had met het andere systeem voor de vergoeding op je thuis abonnement 😅 Maar lang verhaal kort, het komt goed op je volgende mobiele factuur!