Skip to main content

Hoi,

 

 ik heb een tijdje geleden telefonisch een mobiel abonnement afgesloten. Als ik meteen akkoord zou gaan, zouden de aansluitkosten terug gestort worden na de eerste factuur. De medewerker zou mij hierover bellen op 14-2. 

Niks gehoord, dus zelf contact opgenomen met de klantenservice. Deze medewerker gaf aan dat het met de volgende factuur verrekend zou worden. Deze factuur heb ik inmiddels ontvangen en betaald, maar ook hier is de 25 euro niet verrekend.  
 

Wat gaat hier mis?

Beste @Robbbbbb, welkom! Jammer om te lezen dat er zoveel onduidelijkheid is! Gaat dit om het mobiele abonnement dat in september is afgesloten? Zowel in de contractsamenvatting als ook in de orderbevestiging zie ik daar de aansluitkosten gewoon vermeld. Op basis daarvan kan ik ze helaas niet vergoeden. 


Hoi @Marcia_ ,

 

 bedankt voor je snelle reactie. Het gaat inderdaad om het abonnement dat ik in september heb afgesloten. Jammer dat die medewerker zijn belofte niet heeft genoteerd. Ik snap dat je hier niks aan kan doen. 
 

Wel hoop ik dat KPN iets aan dit probleem doet. Ik zie hier heel veel berichten voorbij komen met hetzelfde probleem. Het moet toch eenvoudig te achterhalen zijn welke medewerkers zich hieraan schuldig maken. 
 

Ik ben al jarenlang een tevreden klant en wil dit graag blijven….

 

groeten Rob 


Ik snap je helemaal! Het is lastig: er is namelijk inderdaad geen logging, zoals je zelf zegt. En in het geval dat er geen notities zijn, maar het wel in de bevestiging wordt vermeld, dan hebben we de lijn getrokken het niet te vergoeden. Als we dit soort dingen tegenkomen, geven we dit vaak wel even door. Gelukkig komt het niet zo vaak voor, maar dat is voor jou natuurlijk niet zo interessant. Heel begrijpelijk dat je ervan baalt😣